BAN BN - 10 Orang Terkaya Di Malaysia 2014. Semua Pemuda UMNO Kot

Politik and corporate.. Nama lain tapi menuju jalan yang sama. Tetap ke kubur akhirnya..Yang tu dah pasti.. Ko ada title macam mana sekalipun tetap mati.. Jangan hidup menderita, mati terseksa.. Itu lagi parah.. Kepimpinan teragung pujaan melayu umno nampaknya berjaya mendidik melayu menjadi jutawan kot.. Gila racis statement aku.. Bukan rasis tapi aku bosan dengan slogan tiap kali pilihanraya.. Membangunkan melayu, tapi melayu sendiri bodoh jatuhkan bangsa sendiri.. Bila kaya, lagak sombong nak mampos..

Apa pun, robert kuok kekal menjadi billionaire malaysia.. Paling cepat naik aku rasa ananda krishnan.. Yang aku heran.. No 3.. Billionaires casino kat negara islam malaysia.. Hebat sungguh negara islam malaysia.


(iMoney)
BAN BN - 10 Orang Terkaya Di Malaysia 2014. Semua Pemuda UMNO Kot BAN BN - 10 Orang Terkaya Di Malaysia 2014. Semua Pemuda UMNO Kot Reviewed by BANkami Blog on June 25, 2014 Rating: 5

6 comments:

  1. itulah dikatakan rakyat didahulukan

    ReplyDelete
  2. nasib baik ada jugak orang Islam kat situ...

    ReplyDelete
  3. ni semua salah DAP sebab semua cina yg kaya... melayu sekoq tak dak yg ada keturunan kutty idup malayau

    ReplyDelete
  4. Melayu ada ramai lagi yang kaya, memang tak letak kat situ, sebab nak elak dari Bayar Cukai LHDN. Sebagai contoh kat tempat aku, gaji dia RM 530 ribu sebulan. kalau 2 bulan gaji dah sejuta lebih!
    Kalau LHDn tahu, banyak dia kena bayar!

    ReplyDelete
  5. Betul tu.. ada melayu yang aset dia RM60 billion.. tapi tak masuk dalam tu pun..

    ReplyDelete

Powered by Blogger.