BAN Politik - Nedim Nazri Penjawat Awam Yang Memiliki Lamborghini Aventador ?

Jealous Tak? Apa nak jeles kan.. Kalau bapak ko menteri, konfem ko akan mintak bagai.. Setiap segala projek mewah mesti ko bleh sapu.. Janji kena bijak untuk uruskan.. And satu lagi, bapak ko sendiri takkan nak tengok anak merana.. Tu logikal thinking la.. And perkara lumrah berlaku kat mana-mana.. Dalam swasta sekalipun banyak berlaku..

Tapi itulah yang duk gembar gembur.. Nedim selamba derk jer dapat nora danish.. Selamba jer hari-hari nora bagi 5 bintang kat nedim..

Sebagai muslim, more better mintak pendakwah seluruh malaysia pergi berdakwah orang atasan.. Tiup tiup bagi bukak mata.. Kemewahan tu kena bagi-bagi kat orang miskin.. Kg Chubadak tu bukan perkampungan untuk di per Yahudi kan ... Dibuat macam rakyat rohigya..


(BeritaSemasa)
BAN Politik - Nedim Nazri Penjawat Awam Yang Memiliki Lamborghini Aventador ? BAN Politik - Nedim Nazri Penjawat Awam Yang Memiliki Lamborghini Aventador ? Reviewed by BANkami Blog on June 19, 2014 Rating: 5

13 comments:

  1. saper kenal anak menteri cun.. aku nak tackle.. aku nak jadi kaya raya mcm KJ

    ReplyDelete
  2. tuah ayam nampak dikaki.. tuah manusia..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tuah manusia, pada bapaaakkknya...

      Delete
  3. kalau nak untung jadi Panda

    ReplyDelete
    Replies
    1. nak untung lagi. jadi rosmah

      Delete
  4. Dia sewa kot kereta tu, (berbaik sangka) mclaren P1, kalau nak sewa RM 3,500 sehari, ada bran!

    ReplyDelete
  5. Bila lagi nak tengok melayu kaya...
    Asyik dok kayap ja...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kaya kalau mengketedarah melayu juga buat apa...

      Delete
  6. sama-sama kita doakan agar kezaliman yang dilakukan di balas dengan Hidayah Allah. InsyaAllah

    ReplyDelete
  7. bapak burit anak rintik

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau bapak ko jd menteri. ape ko mintak agak2?

      Delete
  8. klu kutuk menteri malaya ni mesti ada macai2 kaki penjilat najis umno bn menyalak....woi macai, ko brapa ribu tan emas dpt sehari? x sedar ke poket ko kena rompak hari2

    ReplyDelete

Powered by Blogger.