BAN Tension - Bunuh Diri, Selesai Masalah Atau Bangang ?

Bunuh diri vs kena bunuh.. Hidup ni kejap je brader.. Hang tak payah tunjuk terer.. Samseng korang pun setakat jaguh kampung. Mati sat g, orang lain tolong mandikan.. Bunuh diri ka, frust menonggeng putus cinta kaa... Semua tu sementara... Bila dah reda, duk pikir balik.. Konfem ko akan cakap "bodohnya aku".


Tapi ni haaaa, satu kes warga nepal dikatakan suspek bunuh diri.. Rugi la agensi pendatang asing macam ni.. Macam mana nak jadi kaya raya kalau ramai bunuh diri.. Bangkai sial... Amerika amerika ada kat terengganu..
Seorang pengawal keselamatan warga Nepal yang baru tiba ke asrama penginapan selepas sarapan terkejut menemui rakan senegaranya tertiarap dengan kesan kelar di leher di sebuah flat di Jalan Haji Abdul Manan, Meru dekat sini, semalam.
Dalam kejadian jam 10 pagi, mangsa, Yam Bahadur Singh Thapa, 40, juga seorang pengawal keselamatan ditemui berlumuran darah di atas katil.
Sebelum kejadian, mangsa bangun daripada tidur jam 6.30 pagi ketika rakan serumahnya bersiap untuk ke tempat kerja di kawasan perindustrian berhampiran.
“Seorang lagi rakan mangsa dikenali sebagai Mahendara, 30-an, pulang ke asrama selepas selesai bertugas jam 8 pagi namun mendapati mangsa tiada di bilik.
“Mahendra keluar semula untuk bersarapan sebelum pulang jam 10 pagi. Dia terkejut apabila menemui mangsa tertiarap di atas katil dengan kesan kelar pada leher.



BAN Tension - Bunuh Diri, Selesai Masalah Atau Bangang ? BAN Tension - Bunuh Diri, Selesai Masalah Atau Bangang ? Reviewed by BANkami Blog on September 14, 2014 Rating: 5

3 comments:

  1. lama menyepi.. mane menghilang

    ReplyDelete
  2. bila kepala otak masuk air...

    ReplyDelete
  3. cer ambil orang malaysia, agak-agak ada jadi gini dak?

    ReplyDelete

Powered by Blogger.