BAN Politik - PKR Ibarat Dusta Amanat Sultan Kelantan

Bab politik sekarang rakyat dah slow amik port. Tambah lagi bila libatkan politik pkr. Dah tak serancak dulu dan sekarang aku jangkakan pkr bakal berkubur. Tiada beza perjuangan BN dgn PKR. Lebih kepada pemikiran liberal. Tapi yang aku hairan, why PAS still duk dakap sayang pemimpin PKR.

Sultan kelantan telah keluarkan amanat setuju perlaksanaan hudud. Apa masalah PKR dengan penentang lain untuk laksanakan hudud dikelantan. Apa sebelum ni hudud pernah dijalankan ke di malaysia. Sepatutnya umat islam menanamkan sifat dan menyebarkan kesempurnaan sistem perundangan islam yang adil. Bukan dengan membongkak nak perjuangkan keadilan untuk keluarkan anwar dari penjara saja.

No PKR No Problem.


(malaysiakini)
BAN Politik - PKR Ibarat Dusta Amanat Sultan Kelantan BAN Politik - PKR Ibarat Dusta Amanat Sultan Kelantan Reviewed by BANkami Blog on March 19, 2015 Rating: 5

7 comments:

  1. PKR tu kan parti anwar. apa nak pelik. anwar dulu dari umno. kebanyakkan pemimpin pkr dari rejected umno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by a blog administrator.

      Delete
  2. saya menyokong hudud didaulatkan tapi saya tidak menyokong pas yang memimpin untuk perlaksanaan hudud kerana pemimpin pas sekarang bangang, umno sudah menyokong hudud jadi pada pilihanraya akan datang saya akan mengundi UMNO suapaya hukum hudud dapat dilaksanakan oleh orang yang bijaksana apapun terima kasih dan good bye pas

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha lawak siot..tahu kamu pmimpin pas skrg bangang,,dulu msa pmimpin pas cerdik kamu ikut umno jgk..BaNgAnG tul kamu neh,,,mmg slyaknya yg mmiliki kad Ahli UmNo..bangang dulu kini dan selamanyaa

      Delete
    2. Beri cadangan siapa lebih tahu pasal hudud dan perlaksanaan nya selain daripada ulama dalam PAS. Ulama UMNO sehingga kini tiada kedepan memperjuangkan hudud, hanya sokong. Mohon pencerahan senarai orang yang boleh faham dan me;laksanakan hudud di Malaysia. Cakap senang tapi nak buat tu siapa??. Setakat cakap berderaiderai, ekor gelumang taik bolehla

      Delete
  3. Sejak azali lagi bukan Islam dan kafir akan sentiasa menghalang perlaksanaan hukum Islam dan semua berkaitan meningkatkan manhaj Islam. Apabila Islam sendiri menghalang perlaksanaan hukum Islam ini, adakah mereka ini boleh disokong sebagai pemimpin Islam. Sejak azali juga orang Islam juga yang menentang Islam seperti Abdullah ibn Ubay, Abdullah ibn Saba, Abu Lu'luah, muktazilah semua ngaku Islam tapi melawan Islam. Pada saya pemimpin yang menyokong pengharaman hudud dan melaksanakannya adalah sebaris dengan abdullah ibn Ubay, Abdullah ibn Saba dan sealiran dengan mereka

    ReplyDelete
  4. PAS=UMNO=Penjilat Tegar Cina CIna Kapir DAP/MCA/GERAKAN

    Politik bodoh korang semua memecahbelahkan umat Islam. TONGONG.

    CINA SUKA RIA.

    ReplyDelete

Powered by Blogger.