#GilaViral Mulut Puaka Gilakan Publisiti. Amat Merbahaya

Aku nak jadi popular, aku kesian kat orang ramai. Perlu viral ni.. Aku nampak depan mata sendiri. Tapi kisah sebenar taktau.. Takper lah.. Viralkan dulu..

Tulah menjadi trend gampang sekarang. Tanpa usul periksa, tak pasal2 owner tu kena keji satu malaysia.. Kisah dia mcm ni je pun..
Satu video yang merakamkan aksi orang ramai cuba menyelamatkan seorang kanak-kanak yang terperangkap di dalam sebuah kereta di Seksyen 9 Shah Alam petang tadi yang hampir menemui ajal menjadi viral di media sosial.
So now, terpaksa buat press conference mintak maap.. Next kepada penggila peblisiti ni.. Check dulu sebelum nak upload.. Dah ko ada tempat kejadian.. Tanya la dulu pasal ape, sebab apa.. Lepas tu ko nk upload ke, nak haper ker.. Lantak ko lah !


(omakkau)
#GilaViral Mulut Puaka Gilakan Publisiti. Amat Merbahaya #GilaViral Mulut Puaka Gilakan Publisiti. Amat Merbahaya Reviewed by BANkami Blog on June 02, 2015 Rating: 5

4 comments:

  1. Niat nk sebar aib org. sekali aib sendiri tuhan bukak

    ReplyDelete
  2. apa kata lu bayar ganti rugi malu kpd ibu bayi itu. minta maaf senanglah bukan kena duit pun. ibu bayi tu dah malu sedunia dah pun. dasar mulut celupar.

    ReplyDelete

Powered by Blogger.