Ahmad Maslan Tweet Jerk Akhir Tahun 2015

Menteri yang rakyat marhaen paling sayang. Pengundi BN pasti sedang merasakan dirinya terbela selepas ahmad maslan buat ayat ni.


(BloglistPolitik)
Ahmad Maslan Tweet Jerk Akhir Tahun 2015 Ahmad Maslan Tweet Jerk Akhir Tahun 2015 Reviewed by BANkami Blog on December 28, 2015 Rating: 5

4 comments:

  1. asal buka mulut je mesti bau busuk

    ReplyDelete
  2. Tak payah jadi menteri kalau tak tau membezakan antara kerja dengan jawatan. Bangang sangat menteri kat Malaysia ni.

    ReplyDelete
  3. Seaptutnya tweet tu berbunyi "Berusaha gigih mencari parti politik yang amanah dan telus serta ahli politik yang tak bodoh macam Ahmad maslan tu". natijahnya, marilah kita rakyat Malaysia sokong dan undi parti politik selain dari UMNO (dan parti penasihat dia) dan kasi tendang Ahmad Maslan dan boss dia Najib si billionaire penyamun.

    Nick.
    Cape Tiger.

    ReplyDelete
  4. Bukan senang nak jadi bodoh mcm Ahmad Maslan ni. Hanya universiti2 dalam Malaysia saja mampu mendidik Melayu menjadi bodoh.

    Salute kpd Melayu Bodoh Bangang.

    ReplyDelete

Powered by Blogger.