Dato Vida Anjur Pertandingan Kereta Tercantik Pamoga Qu Puteh TRW

DatoVida yang popular dengan showoff benda yang kadangkala tak masuk akal. Maybe dengan showoff mcm tu dia makin terkenal dan secara tak langsung dapat meningkatkan sales product mereka. Kerajaan patut berbangga jika terdapat anak melayu yang mampu melonjak nama sampai macam ni. Sepatutnya ada university tempatan yang menawarkan research untuk membuat product keluaran negara yang mungkin boleh di export pada masa akan datang. Tapi apakan daya, universiti kita hanya mampu memaksa pelajar membuat pinjaman untuk belajar dan belajar untuk mendapat CGPA tinggi saja.

Walaupun product quputeh ada di BAN oleh KKM. Apa aku nampak majority komen dalam media sosial menyalahkan KKM. Ini kerana bukan setakat product keluaran qu puteh saja yang beracun, tetapi berlambak lagi product jenama lain yang tidak diendahkan KKM. Dan dijual dimerata Toko Jamu Mak Nenek Susuk Dara.



Post a Comment

4 Comments

  1. Nak promote product dia jer ni.

    ReplyDelete
  2. Dia promote produk cara halal kenapa kita nak pertikai...dah mmg cara ni berkesan utk tarik pembeli ini dah jd strategi pemasaran..lebih baik dr PM dan geng2 yg menyamun duit rakyat FREE2...peniaga Melayu Islam naik kita juga yg untung...mana kita tahu Datuk Vida sumbang tiap2 bulan kepada org miskin dan anak yatim? Biarlah dia dgn bisnes dia kita doa kan agar Datuk Vida berjaya dan menaja lebih byk lagi mungkin lps ni dia taja anak2 kita masuk Universiti? Support Muslim....jgn kita jatuhkan sesama kita

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yg nak jatuhkan sekarang adalah KKM. Melayu nk jatuhkan produk melayu

      Delete