Najib Razak PM Pemurah !

Aku syak satu malaysia mesti berbangga dengan Najib Anak Razak kesayangan rosmah mansur. Paling tak pun seluruh pelusuk ahli cawangan ameno akan buat solat sujud syukur. Duit berbillion dipulangkan semula. Mana ada orang sebaik ni. Dapat duit berbillion. Pulangkan balik. Sebab tak pakai. Penjawat awam kompem paling bersorak sakai. Mana taknya.. Duit kan banyak.. Mesti bonus pada berbentangan bajet lepas ni. GAJI NAIK 2.6 kali ganda!

Paling nerves sekali bila bertemu dengan geng ameno artodok. Yeala, dulukan kutuk najib, cakap najib terima rasuah. Lepas tu najib cakap tu duit derma. Sekali ada pulak cakap duit tu datang dari pelbagai pihak. Harini dah sah duit tu dihantar semula kepada satu pihak. Dah tak payah pening. Peguam negara pun dah dilantik ahli lembaga Tabung haji. Nanti mana tau kot lembaga-lembaga tabung haji ni cari lagi duit derma berbillion. Malaysia je mampu!

Akhir kata, terima kasih BN! Seluruh malaysia jadi Bangang

Malaysiakini

Najib Razak PM Pemurah ! Najib Razak PM Pemurah ! Reviewed by BANkami Blog on January 27, 2016 Rating: 5

5 comments:

  1. Tunggu la berdepan dgn mahkamah allah

    ReplyDelete
  2. bukan setakat najib je... kita semua dah bersedia untuk berdepan dgn mahkamah Allah??

    ReplyDelete
    Replies
    1. dahtu.. kira ko setuju la dgn apa najib buat?

      Delete
  3. Salute Dato Najib, Insan jujur kat bumi ni, aku sendiri jumpa duit RM166 tercicir kat depan pejabat pos pun masuk poket.

    ReplyDelete

Powered by Blogger.