Jam Penggerak Tidur Dengan Teknik Hidung

Sensorwake.. Itu adalah jenama jam yang terkini tanpa membuat bising tetapi mengeluarkan bau menusuk ke hidung untuk menyedarkan anda. Sensorwake adalah syarikat berpengkalan di paris. Ia memulakan program sensorwake bersama google france selepas memenangi Google Science Fair Competition. Apa yang menarik tentang jam ini, ia tidak mengeluarkan bising tetapi hanya mengeluarkan bau seperti Mint, Chocolate dan lain2 perisa mengikut capsule bauan yang dimasukkan. Bagi aku, jika seseorang yang tidur mampos memang tidak sesuai. Ini kerana bagi mereka jam yang sepatutnya digunakan adalah BOM.



Jam Penggerak Tidur Dengan Teknik Hidung Jam Penggerak Tidur Dengan Teknik Hidung Reviewed by BANkami Blog on January 07, 2016 Rating: 5

4 comments:

  1. Sebenarnya blog ini merasa tewas dengan arus blog-blog & status Facebook yang lebih terkenal serta mendapat sambutan dari sini. Ini kes kecil hati pemilik blog ini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jgn laa menghampakan penulis blog ni hasil penat lelah dia.. Agak2 laa.. Kang ade yg kene tang nanti.. Bru padan muke kaw..

      Delete

Powered by Blogger.