9 Gambar Tanda Cinta Sejati

Cinta sejati tidak boleh dibeli dengan wang ringgit. Sekaya mana pun korang, tak semestinya hidup akan bahagia dengan cinta sejati. Kisah jejaka jepun yang romantik ni telah tersebar seluruh dunia. Sebelum ni bini dia okey jer. Mata nampak, cinta berputik dan berkembang sampai ke hari tua. Kemudian berlaku satu kisah tragis yang mana isterinya mengidap diabetes dan matanya jadi tak nampak. Kuroki lelaki dia ni nak gembirakan isterinya dengan menanam ribuan bungan untuk isterinya menghidu bau bunga yang harum dan menenangkan. Tak perlu ravers @ Hipster mereka kekal bahagia hingga ke tua. Yang korang turun nak perang bangkai, buat penat jer. Balik rumah suruh mak masak nasi. Bangkai!

Sweet Couple!


9 Gambar Tanda Cinta Sejati 9 Gambar Tanda Cinta Sejati Reviewed by BANkami Blog on February 22, 2016 Rating: 5

2 comments:

  1. Susah nk cr mat hipster romantik mcm ni. Raver ada ker?

    ReplyDelete
  2. Mintak2 aku dapat suami mcm ni.

    ReplyDelete

Powered by Blogger.