Kos Menaiktaraf Kubah Masjid 32 Juta !


Kaya saper yang dapat tender projek ni. Projek ni diiklankan pada 12.2.2015 dan projek telah berjalan 2015 lagi. Ada 2 projek yang melebihi 30 Juta. Kalau refer pada laman web selangor dinyatakan tender tersebut adalah tender terbuka.

Masjid Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah kat shah alam memang cantik. Tak dinafikan ruang solatnya juga besar. Kalau sembahyang jumaat konfem penuh, kalau subuh tu tak pernah nampak lagi sampai tak cukup tempat nak solat.

Aku berpikiran positif tahap penyokong PKR mentadbir selangor. Mungkin kos ni tinggi sebab kubah tu agak tinggi, nak sewa itu ini bagai. Awal tahun depan boleh kot melawat kat masjid ni. Boleh tengok kubah yang dinaiktaraf dan bangunan pentadbiran baru. Both tu melibatkan kos pembinaan melebihi 30juta tu. Mesti cantik kan.



(CipanTapirTenuk, JKR1, JKR2)
Kos Menaiktaraf Kubah Masjid 32 Juta ! Kos Menaiktaraf Kubah Masjid 32 Juta ! Reviewed by BANkami Blog on February 22, 2016 Rating: 5

2 comments:

  1. Pergggghhhh... Untung berjuta konfem.. Pekerja tempatan x agak2?

    ReplyDelete
  2. Jati Kenali Trading Sdn Bhd  
    General Contractor
    Address: 129, Kampung Tok Jiring, Kuala Terengganu, 21060, Kuala Terengganu, Terengganu, Malaysia

    Kayer orang ganuuuu!!

    ReplyDelete

Powered by Blogger.