Amran Fans - Saper Patut Tunggu Padang Mahsyar ?

Bila dah habis idea nak bahas, pandai pulak nak menunggu di padang mahsyar. Time bapak dia buat kenyataan, takde pulak dia nak persoal. Rakyat bagi mandat, tapi boleh pulak bapak dia perkecilkan rakyat yang beri mandat. Rakyat malaysia malas bekerja, rakyat malaysia tak mampu nak kerja panas. Solusi cari pekerja asing, yang bawak masuk dapat duit, yang POW tiap2 bulan pun dapat duit. Yang tu tak perlu tunggu padang mahsyar kot.




Amran Fans - Saper Patut Tunggu Padang Mahsyar ? Amran Fans - Saper Patut Tunggu Padang Mahsyar ? Reviewed by BANkami Blog on February 16, 2016 Rating: 5

6 comments:

  1. bapak borek, anak rintik

    ReplyDelete
  2. rilek la admin...sebagai walaun pas, jangan bising la...tuang presideng rilek je...

    cuba tanya dulu...kot kot kalau zahid ikut nasihat dari tuang presideng...termalu ko nanti...

    * tuang presideng suruh terima keputusan mahkamah dengan redha...sebagaimana tuang presideng terima mahkamah katakan tuang presideng memfitnah tapi tak sebut nama...kahkahkah...

    ReplyDelete
  3. kan dah kena HIdayah!

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

Powered by Blogger.