#Troll Bergambar Deklarasi Rakyat

Aku nak ulas panjang lebar pasal deklarasi rakyat ni pun, rasanya dah berjuta troll ada kat alam maya HD astrok pakatan pembangkang + barisan nasional beras super jati. Perjuangan rakyat akhirnya diperbodohkan dengan menjadi perjuangan tukar presiden BN. Pakat bergabung ramai2, lepas tu buat deklarasi tanpa rasa ada segan silu.

Kalau geng Peter PAN yang jayakan deklarasi ni aku tak pelik. Tapi bersatu bersama PKR tu aku rasa pakatan pembangkang ni takde "kote". Rakyat duk tunggu bila nak bawak usul undi tak percaya. Diam membisu jugak. Akhirnya pakatan pembangkan berpecah, tak mampu duduk semeja. Last skali ahli umno jugak datang duk kat tengah meja. Buat deklarasi tukar presiden BN.

Patutlah tak leh jatuhkan BN, pemimpin pembangkang sendiri tak solid pegangan, perjuangan tak kuat. Sekadar justice kepala hotak!











(AmenoWorld)
#Troll Bergambar Deklarasi Rakyat #Troll Bergambar Deklarasi Rakyat Reviewed by BANkami Blog on March 08, 2016 Rating: 5

2 comments:

Powered by Blogger.