Air Kaki Mahathir : Geramnya Khalid (Video)


Kenapalah emosional sangat KhalidSamad bila disoal. Orang tanya perumpamaan berkenaan deklarasi mahathir dan bagi perumpamaan "Kalau Cicak Masuk Air, Orang Nak Minum Tak". Yang tu pun khalid samad tak faham ker. Yang dipersoalkan sekarang adakah deklarasi mahathir ni mampu mengubah total pentadbiran malaysia. Adakah mahathir bersedia menjatuhkan umno tetapi dengan secara tak langsung masih sayangkan umno. Ketahian apakah

Bila nampak pembangkang begitu taksub mencium bontot mahathir selepas sekian lama kena gentel dengan mahathir, anwar terpaksa mengeluarkan watikah supaya pembangkang tidak lupa perjuangan sebenar. PAS telah masuk perangkap dengan ayat cinta hudud di parlimen, dah masuk kuater pertama 2016, isu hudud diam membisu. Ditokok tambah pula dengan deklarasi mahathir yang tidak membawa erti apa-apa.

Siapa yang melucutkan segala kuasa Diraja. Apa korang ingat majlis raja-raja tu nak sokong tindakan mahathir. Kalau najib turun, ko ingat pembangkang DAP akan jadi perdana menteri malaysia baru. Ke ko beranggapan Presiden kesayangan PAN yang hanya reti cakap bakal jadi perdana menteri. Turun tengok ceramah yang diaorang buat, rakyat ada nak layan tak. Balaci depa jer yang duk ke hulu ke hilir. Sebab apa, sebab rakyat jemu dengan ketaksuban gila nak jadi presiden.

Game ni nampak cantik dan tak mustahil BN bakal menang besar kalau pembangkang terus mencium bontot mahathir sehingga PRU14.
Air Kaki Mahathir : Geramnya Khalid (Video) Air Kaki Mahathir : Geramnya Khalid (Video) Reviewed by BANkami Blog on May 18, 2016 Rating: 5

2 comments:

  1. Dulu dia bersama ulama. Jiwa tenang. Sekarang kacau sbb duk puja DAP AMANAH

    ReplyDelete

Powered by Blogger.