Video - Pemuda Biadap Tegur Orang Tua Berehat Di Masjid Kerana Hujan Lebat !


Sebab kerana tudung, terus nak meroyan jadi terlebih alim. Si hakak ni dah maklum, dia berteduh sekejap daripada hujan. Dia pun mengaku bersalah sebab tak bertudung. Yang si jantan terlebih alim ni tunjuk lagak kononnya.

Dah tahu pompuan tu tak pakai tudung, apa salah ko tlng carikan kain yang boleh tutup kepala dia. Bagitau elok2. Lainkali jangan pakai mcm ni...

Dipetik dari FB lisza :

Kejadian : masjid , hospital besar kuala lumpur
Memg salah akak, kawasan masjid, kena pakai tudung,.ni pon sbb nk tumpang berteduh sementara nak tggu ujan stop & petir kilat reda,.sementara nk temankan mak mkn nasi,.yelahh dari pagi mak akak xmkn ape2,.sementara nk tggu time melawat adik accident kt wad,.
Tiba2, ada seorg hamba Allah, dtg trus sound,." Ni masjid kan? Ni masjid kan? Ko tu xpakai tudung, tlg hormat masjid, so ko bleh kuar skang !"
Tp memandangkan mak tgh mkn, so ingt nk tggu la mak abih mkn,.
Rupa2nya die dtg lagi, trus sound kali ke2, " kan aku dh kata kan? Ni masjid kan? Ko ni xhormat masjid ke?!
Ayah akak trus menyampuk, " lepas isteri sy mkn ni, kami sume akan kua, lgpon, ujan lebat & petir, sy nk berteduh kejap,.( dlm video tu, korang pon nmpk kan, mak akak pon xabih mkn pon lagi )
Tgkla cara anak muda berbahasa ngn org tua cmne? Angkat2 tgn cmtu? Klu nk marah akak, marahla akak sorg, tp ngn org tua pon ko punye la tggi sore,,oo siap ckp, " aku polis bantuan sini !"
Oo cmni rupanye polis bantuan ye 😊 org2 sekeliling situ, leraikan & suruh kami semua beredar je dari situ,.org2 situ pon ckp blk kt die,.salah cara ko ni tegur org!
Kesian mak abah, 😣 org main herdik2 je,.alahaiii,.besar sgt ke salah akak? nasibla akak pk memg akak yg salah,so akak diamkan je ,.
Disebabkan ujan lebat, petir kilat, terima kasih atas ihsan org ramai bg payung utk mak abah tadi 😊 dann kami bertiga , kua dlm hujan lebat, akak terpaksa berbasah dlm hujan, sbbnya payung utk mak & abah pakai 😐

Video - Pemuda Biadap Tegur Orang Tua Berehat Di Masjid Kerana Hujan Lebat ! Video - Pemuda Biadap Tegur Orang Tua Berehat Di Masjid Kerana Hujan Lebat ! Reviewed by BANkami Blog on April 12, 2017 Rating: 5

4 comments:

  1. pado yg mengaku pulus tu..eden nak ucap....mak ko hijooooo...putui pala ekau kalau kek aceh ekau buat gini..budui mcm babi

    ReplyDelete
  2. Hati mereka tergerak nak singgah mesjid kerana Allah yang gerakkan hati mereka kemasjid. InsyaAllah ada hikmah Allah nak buka pintu hidayat pada mereka tapi org Islam yang perasan dia tu Islam kononnya nak jaga Islam sebenarnya tingkah laku dia tu menyebabkan orang jauhkan diri pergi dari mendekati ugama.

    ReplyDelete
  3. inilah contoh masalah yang akan terjadi jika masyarakat hidup dlm kejahilan.islam itu indah

    ReplyDelete

Powered by Blogger.