Sharifah Sofia Dakwa "Najib Bakal Tinggalkan Negara" ??

Sila baca dengan tenang..........
.
Sah Najib Razak bakal meninggalkan negara Malaysia ini sebelum PRU ke - 14 yang bakal diadakan pada awal tahun 2018 nanti. Berdasarkan rekod terkini dan maklumat risikan yang tepat dari dalam dan luar negara. MO1 dan pasangannya bakal hidup dalam buangan di negara China dan bukannya negara asal tempat menantunya seperti yg pernah digembar-gemburkan sebelum ini. Manakala Hishamuddin yang dilantik sebagai Menteri tugas-tugas khas bakal memangku jawatan Perdana Menteri Malaysia sebelum dan sepanjang PRU ke - 14 diadakan. Bila tarikh MO1 dan pasangannya bakal melarikan diri ialah dlm masa kurang 1 bulan PRU ke -14 diadakan. Anda semua akan melihat MO1 akan gunakan alasan ke luar negara di waktu itu atas urusan lawatan kerja kononnya. Padahal untuk melarikan diri. Andainya MO1 masih lagi berada di Malaysia sehingga terjadinya PRU ke - 14. Petanda buruk buat seluruh 31 juta rakyat Malaysia bahawa BN akan kekal berkuasa dan segala bentuk penipuan akan dipertontonkan oleh SPR dan keganasan akan dilakukan sepanjang kempen ceramah oleh Pakatan Harapan.
.
Berdasarkan risikan yg tepat yg sumbernya tidak dpt didedahkan atas faktor keselamatan dan perjanjian dua hala antara pihak sofia dan pihak sana. BN akan kalah teruk di semua negeri termasuk di negeri Sabah. Malah Najib Razak sudah pun mendapat risikan yg tepat bahawa BN akan kalah teruk jika PRU ke - 14 diadakan pada tahun ini (2017) ataupun awal tahun 2018 nanti. Manakala cadangan asal untuk memenjarakan KM P. Pinang (Lim Guang Eng) dan YB Rafizi Ramli terpaksa ditangguhkan selepas PRU ke - 14 diadakan nanti. Ini kerana mood majoriti rakyat Malaysia tengah marah dengan kos sara hidup yang tinggi, GST 6% dan nilai mata wang ringgit kita yang masih rendah dan belum pulih akibat skandal 1MDB. Maka dengan memenjarakan kedua mereka rakyat akan bertambah marah dan akan mengakibatkan sokongan rakyat terhadap BN akan jatuh dan terjejas lagi teruk.
.
Manakala nasib Zahid Hamidi yang dikatakan hidup segan mati tak mahu bakal ditentukan pada pada PRU ke - 14 nanti. Jika BN menang lagi Zahid Hamidi bakal disingkirkan dlm kata lain MO1 sengaja melengahkan penyingkirannya kerana ingin mempergunakan Zahid Hamidi dlm kempen PRU ke - 14 ini. Begitu juga dengan nasib Lim Guang Eng dan YB Rafizi Ramli bakal diputuskan andai BN menang lagi mereka berdua bakal dipenjarakan, Jadi ymkedudukan Najib Razak memang tidak selamat lagi sebenarnya di dlm Malaysia. Malah Sharifah Sofia Syed Rashid berani mengatakan bahawa penulisan ini adalah tepat dan benar serta berani bertanggungjawab sepenuhnya dengan laporan pendedahan ringkas ini. Manaka nasib Dato Seri Anwar Ibrahim bakal terjawab andai BN dapat ditumbangkan pada PRU ke - 14 nanti dengan bantuan dari Allah s.w.t. Maka DSAI bakal dibebaskan dan diangkat menjadi Perdana Menteri Malaysia.
.
Manakala sumber dari luar negara. DOJ akan memanggil saksi utama kes 1MDB iaitu MO1 andaikata BN kalah pada PRU ke - 14 nanti. MO1 tidak lagi menjadi Perdana Menteri Malaysia dan kekebalannya  sebagai kuasa eksekutif sudah tidak ada lagi dan diwaktu itu FBI akan keluarkan notis tangkapan andaikata Najib Razak gagal menghadirkan diri dan cuba melarikan diri. Malah deretan kes-kesnya di Malaysia sudah bersiap sedia menantinya. Penjara Sg, Buloh juga bersiap sedia menanti kehadirannya. Maka pilihan yang Najib Razak ada sekarang ini sudah tidak ada lagi. Jika dia pilih kekal berkuasa dan mendakwa BN masih kuat dan mendapat sokongan majoriti rakyat Malaysia dia pasti akan membubarkan parlimen dalam tahun ini (2017) juga. Dengan melengah-lengahkan utk mengadakan PRU ke - 14 ini yang sebenarnya Najib Razak masih lagi membuat deal secara tertutup dengan negara China yang bakal melindunginya semasa berada di dlm buangan politik nanti dan negara US dimasa hadapan juga bakal menghadapi kesulitan untuk menangkapnya kerana dilindungi oleh seteru musuh ekonominya iaitu kuasa besar dari Tembok China.
.
Jadi kita tak perlu bising-bising dengan laporan yg sedikit sofia tuliskan ini BENAR atau TIDAK. Terpulang pada semua 31 juta rakyat Malaysia untuk menilainya sama ada untuk mempercayainya atau sebaliknya.
.
#TangkapMO1
#BebaskanDSAI
#HidupRakyatMalaysia
.
Sumber : Facebook Sharifah Sofia

Sharifah Sofia Dakwa "Najib Bakal Tinggalkan Negara" ?? Sharifah Sofia Dakwa "Najib Bakal Tinggalkan Negara" ?? Reviewed by BANkami Blog on May 22, 2017 Rating: 5

1 comment:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

Powered by Blogger.