Sumbangan Masjid Pun Hang Nak Goreng Ka ? - BANkami

Tuesday, March 6, 2018

Sumbangan Masjid Pun Hang Nak Goreng Ka ?


Payah betul kalau bercakap dengan orang lama2 ni. Dia duk compare zaman dulu dengan sekarang. Sbb tu dulu p.ramlee buat cerita haji bakhil kot. Sekarang bila dah hadam cerita p.ramlee dah tak jadi haji bakhil.

Aku rasa bahagian statistik negara perlu buat kajian dengan statement shahrir ni. Ada correlation ke tidak antara sumbangan masjid dengan perkembangan ekonomi.

Asal BN, Goreng jela.

Sumber : SH

1 comment:

  1. sumbangan kat surau bertambah tapi pemerintah yang zalim tetap jadi kerajaan... apa fungsi surau kalau umat tak diajar menentang kezaliman?

    ReplyDelete