Tanding Politik Sesama Islam "Doakan Kehancuran" ? - BANkami

Sunday, March 18, 2018

Tanding Politik Sesama Islam "Doakan Kehancuran" ?


Aku tak faham kenapa sampai perlu doakan kehancuran. Ada tak kita tengok gereja, kuil atau mana2 agama lain yang berkumpul beramai-ramai doakan kehancuran untuk islam. Tetapi kita sebagai islam, doakan kehancuran sesama islam sebab tidak mengikut parti.

Berapa puluh tahun berdoa dan kenapa tidak pernah menang besar. Adakah itu petanda kemurkaan allah kerana mempersendakan agama islam seolah islam adalah agama doakan kehancuran kerana tidak mengikut idealogi personaliti.

Baca sini >> MK

8 comments:

  1. dah TAKUT kat PH, provokasi doa pula seolah-olah pemimpin mereka TIDAK bermulut celupar, TIDAK membohongi ahli dan TIDAK makan dedak. Ingatlah, Allah swt lebih tahu dari sebarang makhluk.

    ReplyDelete
  2. Yang hairan ialah yang duduk dibelakang beramai2 tu..tak kan lah tak boleh fikir dengan logik. Yang depan seekor tu dirasuk syaitan faham lah saya, Tapi yang belakang tu dilembu-lembukan tak ada rasa malu ke buat doa menjahanam kan sesama umat islam? Ajaran sesat ni...

    ReplyDelete
  3. Saya seorang muslim pun rasa malu kerana ada ramai pengikut2 yg tidak mengunakan otak utk membezakan apa yg Betul dan apa yg salah. Hati busuk & niat jahat doa apa tu?? Semakin hari semakin gila parti suci ini..

    ReplyDelete
  4. presiden pas kuat mnyokong bashar syiah iran laknatullah. mereka itu sgt zalim pd umat islam. tkde sekalipun pas buat solat hajat. malah hadi xpernah sanruni ulamak syria yg dtg ke msia.

    kini mereka doa hancurkn org lain yg jauh lbh baik dpd kawan mereka mo1. ya allah kembalikn lah doa mereka itu kpd mereka sendiri. aamiin

    ReplyDelete
  5. walaun pas sungguh2 percaya yg pas adalah agama. kekuar pas mkna murtad. tu sbb mereka gamak doa hanvurkn umat islam lain. sedarlah walaun kamu nk jadi gololngan yg nabi saw sebut sebagai anjing neraka ke?

    ReplyDelete
  6. Doa utk penyamun terus samun duit rakyat yg miskin. Doa utk halalkan duit haram yg dicuri dari rakyat, doakan lebai2 dari parti suci dan halalkan dedak yg mereka sebat, doa halalkan yg berkuasa bantai bini orang...doalah utk diri sendiri supaya cepat sedar petbuatan kalian akan menghancurkan masa depan Malaysia.

    ReplyDelete
  7. Amat memalukan..doa orang cepat sembuh dari sakit ke, doakan orang selamat perjalanan ke, doakan yg baik2 tu Saya faham le...ni doa utk menghancurkan orang yg sama bangsa & agama..yg mengikut membabi buta tu lagilah teruk.Kalau yg depan tu kata tahi kucing ialah biskut coklat entah2 pengikut2 pun percaya makan sesama..

    ReplyDelete