Tak habis dengan isu LGBT, satu lagi ledakan yang membabitkan golongan mereka mendapat perhatian dan tentangan daripada PU Amin. Dikatakan safiey ilyas menjemput pelajar tahfiz dan PU Amin menghadiri satu majlis anjuran mereka. Tetapi PU Amin tidak hadir untuk mengelak daripada fitnah yang mungkin terpalit.

PU Amin hadir dengan jawapan selepas dipersoalkan oleh safiey ilyas kenapa tidak hadir pada majlis tersebut. Jawapan yang diberikan begitu pedas, dimana PU Amin meminta pelajar tahfiz tidak dilacurkan untuk menunjukkan kemulian tapi hakikatnya selepas daripada itu perkara terkutuk pada acara tersebut berlangsung.

Aku rasa ini bukan kali pertama pelajar tahfiz diperlakukan. Malahan pelajar tahfiz pada hari ini diperguna untuk menunjukkan kemuliaan daripada kejahatan yang dilakukan. Hanya bertujuan supaya masyarakat masih memandang baik walaupun hakikatnya celaka yang dilakukan. Tiba masanya ustaz yang terlibat dalam penjagaan pelajar tahfiz menapis jemputan supaya tiada fitnah mempergunakan pelajar tahfiz dimasa akan datang berlaku.

Open House Safiey Ilyas . Jemput beratus anak yatim . Jemput pelajar tahfiz . Tapi ada acara laga tetek kat kepala tetamu . Ya Rabb !! Selamatkan Kami Ya Allah !!.. . Jangan lacurkan anak yatim dan anak tahfiz . Jangan gunakan mereka sebagai bahan istinjak untuk membuang najis yang kau buat . Mereka bukan bahan istinjak . Memang lah bila dijemput mereka akan datang , tapi apa kejadah nya ada benda benda ni ?.. . Sebab itu dengan posting ini dapat menjawab ‘ Kenapa PU Amin tak datang ke Open House Safiey Iliyas ? ‘.. . Biar korang benci aku , ini cara aku menyampaikan kebenaran . Kang aku buat video korang kata aku macam budak dadah punya bahasa , so aku tulis je ni. Kata Quran : Batil akan hancur dengan kebenaran ! . Petang jemput anak yatim anak tahfiz , malam pulak maksiat bermula ! Gila !.. . Ada satu lagi , Sekarang jadi trend gila gila . Buat bisnes tak fikir halal haram . Cara promosi tak fikir halal haram . Last last buat doa selamat , kenduri kendara panggil anak yatim , panggil budak tahfiz . Fuhh mudah nya kau nak tipu malaikat ?? Check Mate Bro ! #Boikot #Boikot #Boikot #Transgender #Boikot2Jantina #BoikotHaram #JulangHalal
A post shared by PU Amin (@pencetusummah_amin) on

Open House Safiey Ilyas . Jemput beratus anak yatim . Jemput pelajar tahfiz . Tapi ada acara laga tetek kat kepala tetamu . Ya Rabb !! Selamatkan Kami Ya Allah !!..

Jangan lacurkan anak yatim dan anak tahfiz . Jangan gunakan mereka sebagai bahan istinjak untuk membuang najis yang kau buat . Mereka bukan bahan istinjak . Memang lah bila dijemput mereka akan datang , tapi apa kejadah nya ada benda benda ni ?..

Sebab itu dengan posting ini dapat menjawab ‘ Kenapa PU Amin tak datang ke Open House Safiey Iliyas ? ‘..

Biar korang benci aku , ini cara aku menyampaikan kebenaran . Kang aku buat video korang kata aku macam budak dadah punya bahasa , so aku tulis je ni. Kata Quran : Batil akan hancur dengan kebenaran !

Petang jemput anak yatim anak tahfiz , malam pulak maksiat bermula ! Gila !..

Ada satu lagi , Sekarang jadi trend gila gila . Buat bisnes tak fikir halal haram . Cara promosi tak fikir halal haram . Last last buat doa selamat , kenduri kendara panggil anak yatim , panggil budak tahfiz . Fuhh mudah nya kau nak tipu malaikat ?? Check Mate Bro ! #Boikot #Boikot #Boikot #Transgender #Boikot2Jantina #BoikotHaram #JulangHalal