Panas! Nabil Tuntut Hutang Dengan Dato Vida ?


“Saya datang untuk menyokong penaja namun di mana kedudukan penaja? Di tapak kaki je …,” ujar DSV dalam video tersebut.

Pengacara bersama Gegar Vaganza 5, Nabil Ahmad turut meninggalkan komen di video tersebut mengatakan mereka difitnah dalam isu ini dan turut menuntut hutang bayaran yang khabarnya sudah dua tahun tertunggak.

Pelbagai komen dilontarkan buat DSV, Aliff Syukri dan pihak Astro sendiri yang mana masing masing mempunyai pandangan tersendiri tentang isu ini. Nampaknya ada kemungkinan pihak pihak ini tidak akan bekerjasama dalam masa terdekat, kan?

Rotikaya




Penting atau tak Penaja dalam Rancangan? Kalau tak ada Penaja.. Mcm nak bayar semua Kos? Penaja datang bawa Jutaan duit masuk.. Cash pula tu.. 2.6 juta duit kalau nak bayangkan.. Hangkat dia seperti.. Dukung budak umur 8 tahun..note rm 50.. Bukan senang nak kumpul duit sebanyk itu.. Di kata Menumpang dalam program GV.. Padahal..x de Penaja..Ke Laut Ranc.. Walau ada penaja lain.. . . Tapi kalau Penaja pomots podaks.. Kena hentam..annoying la.. Ganggu la.. . Macamana nak cari sales kalau tak pomots produks wey.... Kesian @aliffsyukriterlajaklaris Jujur nak niaga.. Mcm saya juga ..asyik kena hentam jer . . Saya pula tarik *Handbrake* tahun ni.. Nak Rest..cari idea baru . Tapi Sebab ada jiwa GV..sy gagah G juga smlm.. HAMPEEss..mcm tamu tak diundang.. Walau diundang oleh Marketing.. Risau takut saya buat HAL live show mrk ke? ... . Kehadiran bagai tamu tak diundang.. Nabil Jihan 3 kali lalu depan saya.. Usahkan tegur..pandang pun tak.. Ya Allahh.. . . Begini rupanya ya.. Nasib PENAJA..
A post shared by Dato' Seri Dr. Hajah Vida (@datoserivida) on

Post a Comment

1 Comments

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete