Roti Canai Yilekkk - Penangan Himpunan ICERD


Korang berhimpun, mamak manyak suka. Kalau tiap-tiap hari ini macam, mau tidur awal setiap hari yang libas roti canai. Setakat ni, tiada lagi provokasi dan diharap ia berlaku secara aman. Menunjukkan kerajaan PH mengalukan perhimpunan yang dibuat secara aman. Kalau kehadiran mencecah 1juta dan tiada sebarang provokasi, ia satu pencapaian yang menakjubkan dan perlu dijadikan contoh untuk parti yang mungkin akan mengambil alih sekiranya PH tewas pada PRU15. Apa yang kita harapkan adalah sebuah negara yang aman dan makmur.

Post a Comment

2 Comments

  1. Paham ke tak paham apa itu ICERD...kalau cakap bodoh UMNO dan PAS ni otak letak kat lutut... bangsa melayu sendiri tertindas dibumi sendiri...lihat lah di kawasan bandar-bandar rumah2 kedai dimiliki kaum lain..melayu tak mampu miliki rumah atau kedai di kawasan bandar..,tak itu nama nya diskrimasi di bumi sendiri...dimana nak mengadu...kerajaan UMNO menindas bangsa melayu hingga jadi bangsat.
    Bangsa melayu sendiri malas nak membaca dan fahami apa itu ICERD bila ada isu main2 ikut jer yang memalukan bangsa melayu tak paham undang2 dan peraturan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yg penting dpt berhimpun.tu kn fardhu ain.

      Delete