Fuhh.. Najib & Haji Hadi Jadi Penasihat Kerajaan... KJ Tiada Dalam Senarai


Takiyuddin jadi menteri pertahanan, dah boleh start belajar pasal ketenteraan tu.. Lokman Lobak pulak ada dalam kabinet..

Kabinet bayangan dikeluarkan astroawani

Post a Comment

10 Comments

  1. Hahahahahaahahaha

    ReplyDelete
  2. Aku nak tengok kat Kelantan, Terengganu, Pahang dan Perlis ada tak rombakan exco2 yang menjadi bukti kukuh kerjasama UMNO dan PAS ni tulin, ori lagi ikhlas. Kalau kat empat2 negeri tu masih lagi kekal, takde perubahan pong dan kekal dengan prinsip "kau jaga negeri kau, aku jaga negeri aku", jangan haraplah akan ada kerjasama masa PRU 15 nanti. Adakah kita fikir lebai2 tu tak sama tamak dan tak sama bernafsu dengan jawatan, habuan dan ghanimah? Tengoklah nanti, bila PRU 15 dah dekat, semua pemimpin2 UMNo dan lebai2 PAS akan dok berkelahi dan berterajang sesama sendiri sibuk tamakkan kerusi. PAS masa dalam PR dulu pun dah buat perangai musibat yang khianat, yang sentiasa tamakkan hak orang lain, kononnya mereka ahli parti islam wajib dapat kerusi yang mereka tamakkan tu.

    Aku doakan sebagaimana PAS dulu mengkucar kacir dan khianat kepada PR dulu, akan Allah SWT ulangkan balik kepada kerjasama yang berdasarkan tamak haloba ni. Masa PRU14, walaupun PAS bertindak sebagai pengacau dan pengkhianat kepada pembangkang, dengan takdir Allah SWT, PH tetap menang dalam pertandingan 3 penjuru. Jika PRU15 nanti adalah pertandingan 2 penjuru antara PH melawan gabungan penyamun dan penunggang agama, agak2 sapa yang menang? Manusia merancang dan Allah SWT juga merancang, dan sebaik2 perancang adalah Allah SWT, Tuhan Sekelian Alam!

    Nick.
    Cape Tiger.



    ReplyDelete
    Replies
    1. Org tengah syok bercinta. Sekarang tunggu pembahagian masa.. Bini no.1 dgn Bini no.2

      Delete
  3. APAKAH INI DINAMAKAN CINTA?

    ReplyDelete
  4. Bernafsu dengan jawatan dan bernafsu dengan jantan, dua dua ni ada pada azmin dan anwar. Idios.

    ReplyDelete
  5. Selepas ini akan timbul manusia bertanduk macam clare.

    ReplyDelete
  6. Sekarang ini kita sedang melihat bagaimana aktiviti mengunyit sedang diangkat sebagai aktiviti yang mempunyai nilai murni. Ini malaysia baru, dan sudah ada pemimpin yang memikul tanggung jawab melakukan nilai murni ini. Dan mereka itulah yg bertopeng islam sedang lubuk hati mereka sekuning kunyit segar dan basah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anwar pn xberani pecat ketua kunyit. ape cerrr

      Delete
  7. Sekarang kita lihat aktiviti berani mati seperti agihan zakat oleh non muslim di masjid sebagai berhati suci dan mulia. Inilah akibat berqiblatkan kuasa, kurang peruntukan ilmu agama dalam dada dan tanduk tanduk boleh disembunyi di sebalik tali leher dan kot dan di sebalik tutur kata yang petah dan lancar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Benda baik, buat apa nk perbesar. Kalau rasa mampu, bagi jela agihan zakat.

      Delete