2020 Tahun Sial Malaysia!

Hong Kong dan China istihar darurat..Filipina usir pelancong dari China..Indonesia membatalkan semua perbangan keluar dan masuk dari wilayah Wuhan dan beberapa daerah lain di China yang berisiko tinggi..

Britian sedang memburu pelancong China yang masih ada dalam negaranya..Russia dah sekat terus kemasukan pelancong China ke negaranya..Malaysia beri visa percuma dan alu alukan kedatangan pelancong negara China..

Inilah kerajaan paling bangsat pernah negara ada..Dari PM sampai Menterinya..pembawa bala..Tak salah kalau kami katakan..Anda kerajaan gila..yang pertaruhkan nyawa rakyat dan hanya pentingkan diri..

Woi..2020 bukan lagi Tahun Melawat Malaysia..

2020 patut diistihar TAHUN SIAL MALAYSIA..

Suara Sobri

Post a Comment

4 Comments

  1. Bodoh dan puxxmax KERAjaan semburit nie!!!
    Saintis dah kata virus ini 10x ganda lebih buruk dpd sars!!!
    Habislah...nak duit sgt dpd pelancung china tapi nyawa raykat sendiri digadai!!!
    Dari peeM4 menjelma peeMke7 tak ada perubahan. Gila mempertaruhkan nyawa raykat demi wang dan harta!!!

    ReplyDelete
  2. Indonesia tak ada kes coronavirus tapi kerajaan mrk sekat 100% kemasukan pelancung china.
    Standard menteri yg mendahulukan rakyat dan bukannya proksi dan kroni mcm mangkuk tua tu!!!

    ReplyDelete
  3. Sekadar memberi ingatan kepada admin kali keberapa entah...cari dalam Quran ayat cara menyebarkan berita...hadith pun ada juga...jangan jadi pendusta, orang yang menyebarkan dusta - dosanya sama dengan pembuatnya...

    Hujung sakan dah ni, fitnah berleluasa...walaupun di kredit atau diambil bulat-bulat dan di repost, does fitnah tetap sama...mohon kaji sebelum post, apa fakta sebenar...

    Dr kat atas keluar Hadith bagai...dia kaji ke tidak fakta...tak pasal dah buat fitnah...cari bila tarikh Malaysia batalkan penerbangan ke Wuhan, Filipina halau flight China atau Wuhan? Etc...

    Sebab politik orang agama suka suki jual agama...dia lupa agaknya siapa kena campak dulu dalam neraka sebelum orang kafir yang dia selalu musuhi tu...

    Sekadar menjalankan tanggungjawab sesama Islam...

    Nampak tak kesan post admin...netizen sel otak tak berhubung tak reti bezakan tahan penebangan dari wuhan dengan haramkan penerbangan dari China....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang sepatutnya kena halang 100% untuk lindungi rakyat, kerajaan patut bertindak cepat, bukan pertaruh nyawa rakyat. takkan itu pun kamu tak boleh nak pikir. Jangkitan virus ph dlm otak kamu lagi bahaya nampaknya.

      Delete