SPV sudah... Hmmmmm.. Bila Nak Siasat Tangkap?

Sebelum PRU, fuhhh.. dia punya sembang, semua orang nak tangkap dan babitkan rasuah. Nak tangkap jho low, nak tangkap semua terlibat dengan 1mdb lah. Ending, najib sorang ke dalam. 

Isu kapal LCS ini juga dijadikan modal politik untuk meraih undi. Paling lulz kononnya nak tangkap dan dakwa azam baki. Tapi sekarang azam dilantik semula. 🤤🤣

Sekarang kapal LCS sudah di SPV kan... 😁😁






Post a Comment

2 Comments

  1. aku agak la sekiranya consortium cartel ph-umdap nih tersungkur dalam waktu terdekat nih maka bakal ramai lah geng mereka bakal berulang-alik ke mahkamah, kalau sekarang nih najib anak beranak, nanti pasti sekurang2nya dua tiga anak beranak laki bini anak lagi bakal bussy berulang alik ke situ, dengar banyak sangat cerita "satu untuk engkau satu untuk aku" nih yg beredar di pasaran berita gelap oleh agensi broker saham catel2 yg sedang berwenang berseronok dengan bisness import-import nih.
    Dan dikeranakan terlampau melampau aktif nya bisness import2 nih maka nilai harga barang mencanak, pasaran saham tak stabil, nilai ringgit merundum, pelabur takut, masyarakat gelisah dsb.

    entak lah yer, kalau tumbang tersungkur boleh la tengok mcm mana jadinya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mereka bajet dpt sokongan majoriti rakyat.. tersungkur nanti, kita bleh tengok siapa pulak ulang alik msuk mahkamah.

      Delete