Kenapa Berbelit-belit Isu Perolehan Vaksin? Kenapa, kenapa? Hahahaha

Dalam PC, PM tuduh PN terima dana judi. Dalam parlimen Menteri kata tiada bukti. Dalam PC, PM tuduh pembelian vaksin tak dapat persetujuan AG. Dalam parlimen, Menteri kata telah dapat persetujuan AG. - @Solisidtor






Post a Comment

1 Comments

  1. Statements dari beberapa Sultan (setelah isu berkait terbangkit) menunjukan ada indikasi jelas bahwa si lakijijah tidak merujuk kpd Sultan &@ Majlis Raja² dalam membuat penarikan diri dari perbicaraan kes "kalimah Allah" tu..
    erm.. dan oleh kerana si lakijijah semacam berkata di parliment bahwa ianya (penarikan itu) telah mendapat perkenan Sultan² (pehak yg jabatan agama dipengaruhi untuk membuat rayuan bicara terhadap keputusan awal mahkamah),, maka tidakkah dengan itu bahwa yg di si lakijijah telah memberi maklumat salah, misleading persidangan parlimen???
    Jika demikian tidak kah oleh yg demikian maka satu tindakan perlu diambil dan di kenakan terhadap dia yg telah memberi maklumat palsu dan menipu kepada ahli dewan pada sidang parlimen?

    ......
    (oh ya alhamdullilah aku tak amik vac-cov19, dan aku ikut sertai perarakan tolak vaxcov19 di London yg mana aku masih belum habis sekolah disana).
    .

    ReplyDelete