Bantu Tumbangkan BN Di Kemaman - Terima Kasih Lim Kit Siang


Wahai anak2 papa sekalian apa perasaan anda apabila calon BN kalah besar di kemaman?

Pertama kita amat berterima kasih kepada TAN SRI LIM KIT SIANG kerana beliau ada buat satu posting facebook tersebut bahawa malaysia memerlukan seorang perdana menteri daipada kalangan bukan melayu konon nak ambil contoh daripada UNITED KINGDOM.

Kedua saya ucapkan ribuan terima kasih kepada KETUA PEMUDA UMNO MALAYSIA kerana sudah tunjuk perangai samseng anda yang sebenar buat malu orang melaka je masuk rumah orang main terjah je tak ada adab ke YB DR.AKMAL hah sekarang padan muka hang.

Kepada anak2 papa sekalian terutama kepada orang2 UMNO perlu sedar bahawa anda mempunyai talian hayat yang terakhir tau takut2 nanti meroyan menangis tak berlagu ingat musuh kita ialah PAKATAN HARAPAN cuma PEMIMPIN UMNO yang ada kes dimahkamah harus kita tendang keluar untuk selamatkan parti keramat orang melayu.

Kemenangan di KEMAMAN adalah isyarat jelas bahawa rakyat terengganu sudah menilai PHBN dan kebanyakkan orang melayu sudah menolak UMNO BN secara total kerana ada dikalangan pemimpin UMNO yang mempunyai sikap pentingkan diri, rasuah dan sebagainya.

Akhir kata saya berharap suatu hari nanti PAS akan menjadi kerajaan dan saya mahu melihat PAS mentadbir kerajaan sebagai sebuah kerajaan yang bersih jujur serta menjadikan malaysia yang lebih baik sekian.

X : https://twitter.com/khairulhafiz_97/status/1730946868627243091?t=7uvGYJXd15Vff217_93XBg&s=19

Post a Comment

4 Comments

  1. Majority lebih besar 50 ribu mampu diraih di Kemaman jika Tun Mahathir tidak menempelkan dirinya grand finale PRK Kemaman.

    Peratusan 65.76% yang mengundi. 10% pengundi Bossku tidak mengundi hanya disebabkan Tun Mahathir Cuba menonjolkan pimpinan kununnya Islamic sedangkan PejWang di bawah Boboi lebih sekular seperti Marina Gereja mempertahankan LGBT dan COMANGO liberal dibawah jenama PejWang.

    Dr Samsuri meraih 64,998 undi pada PRK Kemaman, meninggalkan calon Barisan Nasional yang terpaksa berpuas hati dengan 27,778 undi.

    Ini bermakna PAS meraih majoriti 37,220 undi pada pilihan raya ini, mengatasi 27,179 undian yang diperoleh pada PRU15.

    Sekiranya pengundi Bossku turun mengundi dijangk kan kemenangan Dr Sam melebihi 50 ribu majority

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak habis habis dgn teori basi kau tu , kikiki

      Delete
  2. Wahai KJ helok tukar segman "Keluar Kejap" pada segman "Keluar Terus"

    Sudah dua Kali KJ gagal menanyakan soalan di mana Jho Low, Nik Faisal dan lain lain dalam segman Keluar Sekejap.

    Lebih baik KJ keluar terus dan tak payah nk acah acah keluar kejap bila persoalan utama kes 1MDB tidak diajukan pada Peguam Bossku Shafie Abdullah. Link bawah ni haah..

    https://vt.tiktok.com/ZSNQa23ke/

    Kali pertama segman Keluar Kejap KJ bersama Tun Mahathir tidak mampu menyakan soalan kenapa Jho Low Nik Faisal Zety Taufik Ayman tidak diheret dan ditangkap semasa Tun Jadi PM kali ke 2.

    Susah sangat kah Nak Tanya soalan mengenai Jho Low yang senang lenang kaya raya billion billion Wang negara di Joli bersama artis Hollywood..!?

    Persoalan yang utama tidakkah KJ sedar impak kes 1MDB pada orang Melayu betapa bodoh nya pemimpin Melayu yang Jadi barua barua Mata sepet sedang terbahak bahak tepuk tangan melihat segmen 'Keluar Kejap' ini Jadi bahan jenaka Tuan barua Melayu utk kaum DAP@LeeKwanYew betapa bodoh bangang nya pemimpin Melayu tidak mampu menagkap Jho Low mahupun Nik Faisal saksi utama macamana ka 1MDB dijadikan bahan fitnah untuk mengenakan Bossku..!? Link bawah ni siall..!!

    https://vt.tiktok.com/ZSNQ5KMeA/

    Elok KJ keluar terus Dari acah acah keluar kejap kalau persoalan saksi utama disebut ratus beribu Kali nama Jho Low dalam mahkamah di dalam dan luar negara sedangkan tak nampak Dari Hari pertama hingga akhir batang tubuh Jho Low Nik Faisal dan Taufik Ayman tidak didakwa dan ditangkap oleh pemimpin nagara..!?

    Apakah kalau KJ tanyakan dimana Jho Low segman Keluar Sekejap akan segman Keluar Berak Cair KJ..!?

    #elokkeluarterusdariacahacahkeluatkejap

    ReplyDelete
  3. Dengar cerita duit e-madani kebanyakan nya hanya boleh di belanjakan di outlet yg ada kaitan dgn israel mcm starbuck dll betul ker?
    Buat search kat google "duit e-madani boleh beli apa" jer maka keluarlah listnya kata cakap2 yg aku dengar...
    malah ader bnyk video tiktok yg kata gitu.

    kalau benar maka projek e-madani ni dah tentu projek rangsangan untuk bisness kompeni kaitan israel ler yer?

    dua dalam satu, pertama bagi duit kedua jinakkan pengguna miskin dgn kompeni kaitan israel.

    guna duit dana hasilmahsul khazanah negara & cukai pulak tu..
    akrabnya si pembawa progrem emadani nih dengan regim haramhjadah israel yer..

    ReplyDelete