Boycott - Mekdi Pasir Pekan Kelantan Mungkin Tutup Operasi?

Tatkala kuasa pembeli  Islam menunjukkan taringnya. Ada ura-ura daripada sumber pelbagai menyatakan kemungkinan Mekdi Pasir Pekan di Kelantan menjadi Mekdi pertama di Malaysia yang akan tutup operasi. Ini berikutan tiada pelanggan berikutan semangat boycott produk Israel. 

Sumber : Trust Me Bro



Post a Comment

1 Comments

  1. Puppet King and Master of Puppet X...

    Salute to Indonesia Army... Bantuan Indonesia sudah sampai dan kepal terapung hospital Indonesia pun sudah tiba di sempadan Palestine Lubnon

    Tentera Malaysia lansung tak membantu Gaza Palestine..!! Kapal terapung Malaysia Jadi Berak terapung oleh Kerajaan Bapok Tua Papanon

    Kenapa NST lapor " No Puppet King"

    https://vt.tiktok.com/ZSNgaoyoS/

    Tentera Indonesia buat pangkalan di Lubnon untuk membantu kemanusiaan Gaza dan Palestine....

    Tahniah dan bangga pada kerajaan Indonesia dan amat memalukan kerajaan Malaysia Lansung tidak membantu Gaza dan Palestine di bawah kerajaan Papanon....

    Terpekik terlolong pasal Palestine hingga bergegar bumbung stadium tapi Anak papa ekor bergelumang dengan taik Yahudi.. puiii..!!

    Lebih malang bila bakal jadi pemimpin utama pula layan News Straits Times Singapura (NST) untuk di wawancara visi dan misi bila Jadi pemimpin utama nanti.

    Kalau dah tak menyumbang helok sekurang kurangnya jaga lah sikit sensitivity dan perasaan pada Rakyat Palestine dan Gaza yang hari hari dibunuh dengan kejam dan di bom dengan bom phosphorus...!!

    Link bawah ni hado di sebut Singapura... Lu fikir la sindri

    https://vt.tiktok.com/ZSNbvpsmD/

    NST itu lidah utama Pengarah kerajaan Singapura yang 100% menyokong genosid kanak kanak dan rakyat Palestine Gaza. Singapura itu dikenali Little Isreal Zionis Asia Tenggara dibawah kerajaan PAP@DAP di Malaysia. Lansung tak Ada sensitivity pada Rakyat Palestine. Beware Malaysia with puppet King and Puppet master X...??

    Awasi fahaman liberalisme

    https://vt.tiktok.com/ZSNgGsnCL/

    Sepatutnya kerajaan Malaysia dah lama lupakan dan putuskan hubungan diplomatic dengan Singapura...!!

    Link bawah ini bagaimana Indonesia mengajar Singapura

    https://vt.tiktok.com/ZSNgAxUtQ/

    Kerajaan Malaysia saja yg Masih bodoh piang bila berhadapan Singapura..!!

    Pelik bila kerajaan Malaysia lansung tak Ada sensitivity dan lansung tak ada rasa malu saudara Islam di Gaza Palestine bila sanggup diwawancara Oleh NST Singapore yang terang Kerajaan Singapura terang sokong pembunuhan genosid anak anak kecil yg tidak berdosa di Palestine...!!

    ..dah lah kerajaan tak membantu lagi nak menyusahkan rakyat jelata ..

    Banganggg...!!

    #sebenarnyabapoktuaituyangbangang

    ReplyDelete