Taib Mahmud kena culik ker? Hahahahahaaha

Drama apakah awal tahun ini? Hmmmm

Post a Comment

3 Comments

  1. Wooiii....!!

    Jangankan Nak pergi memburu, rakyat nak memburit pun tak cukup masa dan persiapan..kah kah kah

    Rakyat kena buat dua atau tiga kerja dalam sehari mana ada masa nak memburu. Cukai Naik, Harga barang naik, beras tempatan tak ada beras import bersepah, telo tak jumpa lagi, minyak masak naik, patrol naik, cukai baru banyak, tarif air naik, tarif letrik naik , formula nak kencing pun naik merata rata..

    Contoh formula kencing berdiri terbaru 'Pencen kena hapus sebab nak selamatkan negara jadi muflis'... Kah kah kahakk puii

    Saya ulannnngg..

    Rakyat tak ada masa nak pergi memburu, rakyat nak memburit pun tak cukup masa dan persiapan... Kah kah kah..

    Ada kerajaan pun lansung tidak membantu sama sekali.... Banganggg...!!

    Kalau Babi perlu di buru jangan lepaskan khinzir itu, buru binatang khinzir tu semua sekali sekali..!!

    Selamat memburu..!!

    Kah kah kah

    ReplyDelete
  2. Bossku tak mahu diskaun Bossku mahu bicara semula. Adakah semua ini kebetulan..!?

    Presiden UMNO sepatutnya memperjuangkan rekomendasi pengampunan Najib kepada Lembaga Pengampunan sebelum keputusan dibuat, bukan selepas itu.

    Kenapa tiba tiba pemimpin DAP seperti Tony Pua dan walaun , anak2 papa dan pemimpin DAP terdesak, gelabah, panas , cemas dan tidak keruan bila Bossku diberi separa pengampunan saja..!! Kenapa cemas sangat pemimpin DAP , PAN , Tun Mahathir dan Boboi..!?

    Kenapa tiba tiba saja media Singapura yang terkinja kinja berkenaan diskaun hukuman penjara sedangkan media tempatan lansung sunyi sepi dari menyiarkan berita pengurangan hukuman Bossku..!? Kenapa media Singapura dan DAP yang cemas dan tiba tiba panas..!?

    Banyak perkara yang AG lepas tangan, bukti baru sudah Ada, dokumen tandatangan palsu merata dan bersepah sepah dijumpai, Jho Low lansung tidak kelihatan dari hari pertama hingga habis bicara.

    Jho Low saksi utama kes 1MDB, kalau Jho Low balik dan dibicarakan adakah saksi utama seperti Jho Low ini akan dijumpai mati jatuh bangunan.?
    Adakah kalau Jho Low, Nik Faisal , Zety dan Taufik Ayman dibicarakan juga akan mengalami nasib yang sama seperti Teo Beng Hock dan Syuhada Jalil Ibrahim juga akan mati dijerut dan mati jatuh bangunan.!?

    Saksi utama kes torwong bawah laut dijumpai mati jatuh Bangunan lansung tiada siasatan dilakukan kenapa saksi utama seorang Tan Sri dibunuh. Kenapa tiba tiba kes Teo Beng Hock senyap sunyi sepi sedangkan DAP yang terpekik terlolong tuntut Keadilan kematian Teo Beng Hock setelah saksi utama seorang Tan Sri dalam kes Torwong Bawah Laut dibicara tiba tiba jatuh Bangunan seperti mendiang Teo Beng Hock.

    Adakah ini suatu kebetulan..!?

    Syuhada Jalil Ibrahim akan jadi saksi utama kes BMf Mati dijerut di Hong Kong sampai sekarang pembunuh tidak dijumpai. Teo Beng Hock saksi utama kes pemimpin DAP juga Mati jatuh bangunan...

    Apakan tragedi saksi utama kes pemimpin utama politik yang semuanya jatuh bangunan adalah suatu kebetulan..!?

    Saya ulannnngg....

    Apakah tragedi saksi utama ini suatu kebetulan...!!?

    ReplyDelete
  3. Alasan jasa Bossku dapat diskaun....Apa jasa Jho Low bebas lesap nak di kira celah mana pula..!?

    Apa jasa Jho Low, apa jasa Taufik Ayman dan apalah sangat jasa Zety pada negara hingga depa suma bebas kaya raya dan sakau billion billion duit curi 1MDB...!?

    Asas rayuan Bossku, selalunya memikirkan peranan Bossku pada negara. Apa yang negara memilirkan peranan Jho Low, Taufik Ayman dan anak penyamun pada negara.

    Perjalanan hidup bossku dia sebelum itu, peranan kepada keluarga dia, kehidupan di penjara, jasa dan khidmat dia, peranan kepada keluarga atau masyarakat dan dalam kes Bossku, kepada negara.

    Bagai mana pula perjalanan hidup Jho Low, Taufik Ayman dan Anak penyamun depa sebelum itu, peranan kepada keluarga Jho Low sebagai barua DAP@LeeKwanYeew bersama rakan kongsi Taufik Ayman dan Zety menyimpan duit sakau 1MDB di bank Singapura serta kehidupan mewah di bawah PM Kali ke 2 Tun Mahathir sebagai barua DAP@LeeKwanYew terajui kerajaan DAP@PH dng hidup mereka serba mewah sebagai kroni kerajaan PH masa itu..!?

    Adakah jasa dan khidmat batu api dan fitnah bersama pegawai Am Bank peranan pegawai AmBank dan pegawai 1MDB dalam kes Bossku, kepada negara dikira lagi berjasa besar lahh daripada jasa Bossku pada negara..!?

    Bossku dapat diskaun, Jho Low Zety Taufik Ayman Nik Faisal terus lesap bebas kaya raya lansung tanpa diskaun...!?

    Apa jasa dan sumbangan Jho Low dan Taufik Ayman pada negara free of charge tanpa diskaun..!?

    Saya ulannnngg....

    Bila nak mula "memburu" si lahanat bernama Jho Low, Taufik Ayman dan Zety bersama anak penyamun mereka..? Acah acah gebang memburu rakyat buatkan 32 jota yang dijanjikan utk rakyat Malaysia makin bertambah jelek dan muak keluar muntah hijau..!!

    Kanina cibai lah semua tuuhh...!!

    ReplyDelete