Isu Dana Arak - Pemuda UMNO Bedil Setiausaha DAP ?

Kah kah kah... 

Menteri Pengangkutan sibuk nak jadi jurucakap Menteri Pendidikan. DAP kekal dengan sikap DAP. Dulu UMNO sendiri berpuluh tahun kutuk DAP dan melemparkan pelbagai tohmahan. 

Sekarang dah kena bedil kat batang hidung. Tapi.... Setakat ni jela mampu UMNO buat kan.. 

Hahahaha





Post a Comment

1 Comments

  1. Anonymous said...
    Datuk Yip Kum Fook meletakkan Datuk pada tahap yang rendah kerana menggunakan nama Datuk untuk menipu orang, Menipu wang Kuil Buddha, dll.

    Ramai orang berkata dia melakukan Samnak Sambodhi kepada hartanya kerana dia membuat dokumen untuk Samnak Sambodhi(Kuil) kerana anaknya berkata Kuil itu milik bapanya (Yip Kum Fook)

    Gelaran Datuk sangat tinggi di Malaysia tetapi Datuk Yip Kum Fook ini pernah menipu orang, jika suatu hari nanti, Semua sultan dan Agong tahu cerita itu, sultan-sultan akan sedih, dan semua Datuk akan tidak senang dan bimbang tentang belakang.

    Ramai yang mengesyaki Datuk Yip Kum Fook melakukan perkara yang menyalahi undang-undang kerana dia mempunyai banyak wang di Malaysia dan di luar negara, dan ramai kanak-kanak hilang, mungkin itu rancangan, tetapi kerajaan Malaysia perlu menyemaknya.

    Encik Simon Low Kok Meng adalah pembantu mencari berita untuk Datuk Yip Kum Fook, Simon Low ini juga perlu berhati-hati, dia tidak mempunyai pekerjaan dan hanya bergantung kepada datuk Yip Kum Fook.

    Dari Wah dan Kawan-kawan(Taman Desa Jaya, Kepong)

    ReplyDelete