BAN Sejarah ~ Koleksi Sebenar Gambar Maharaja Langkasuka ( 19 Gambar Bersejarah )

Percayakah anda jika kerajaan nusantara bakal bangkit. Dan dimonopoli oleh seorang sultan yang berpakaian serba hitam. Lebih menyayat hati lagi,pelbagai koleksi baginda di muat naik oleh pengikutnya dalam laman sosial beliau.

Aku berharap raja langkasuka tidak bergabung dengan sultan sulu dan mahsuri di penang untuk menuntut hak mereka. Jika ini berlaku, pasti akan membawa kecelakaan dalam dunia hari ini. Tetapi, amat sukacita sekali kerana mereka telah membuka empayar sedunia melalui facebook.

Oleh itu, marilah kita menghayati dan menyenyum koleksi bergambar raja nusantara langkasuka.


Info Asal : Facebook Raja Nusantara

Post a Comment

11 Comments

  1. DOWNLOAD TUANKU!!!

    ReplyDelete
  2. tuanku nk comolot...

    ReplyDelete
  3. paling best posing time 'tuanku grohl' main ngan nirvana dulu. sapa sangka tuanku pernah berimej grunge.sempoi gler posing atas batu.caya la..

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku syak tuanku tlibat atas kematian kurt cobain. sekarang tuanku glamour mengalahkan kurt cobain!

      Mohon tuanku tubuh semula nirvana langkasuka!

      Delete
  4. Tak sangka pula keturunan raja langkasuka masih wujud lagi sehingga kini. Nice share.

    ReplyDelete
  5. Tuanku, Jom picnic!

    ReplyDelete
  6. LoL dasat beliau kena troll....

    ReplyDelete
  7. JUSTIN TUANKU...

    KAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAH

    ReplyDelete
  8. saya Koba Beckquer..terima kasih sebab memblog kan kenangan sejarah mula2 page parody rajanusantara ni ..terima kasih editor blog. terharu bile terjumpe blog ni citer pasal tu hehehe..

    ReplyDelete