• Politik Terkini

    Sunday, February 9, 2014

    BAN Sosial - Pak Arab Kuala Lumpur : Samseng, Pelacuran, Dadah Dan ...

    Pak Arab pun dah start jadi gengster KL.. Fuyooo... penangan KL gengster dah meresap ke kalbu rakyat jelata KL.. Bangga ker broo / sis.. Hidup mewah, awek senang.. Nak apa2 buat macam KL ko punya.. Dah ibarat ko hidup takkan mati.. Pelik ker janggal.. KL sekarang dah bertukar menjadi bandar warga asing.. Paling hot mat bangla dan indon.. Tu yang menteri kesayangan ko corakkan untuk malaysia.. Nantikan imigresen takde kerja pulakkan.. Yea, bukan semua pak arab ni buat taik.. Segelintir jer pun.. Tapi kalau dibiarkan.. Makin merebak mengalahkan wabak aedes..

    Makin maju, makin bangkai pemikiran pemerintah.


    Kuala Lumpur: 
    Pelacuran, dadah, pergaduhan dan prebet sapu. 
    Itulah onar segelintir pak Arab yang semakin mendominasi kawasan Bukit Bintang di ibu kota hingga menjadikan lokasi itu bagaikan ‘zon merah’ di rantau Asia Barat.

    • Samseng Arab mengambil alih kuasa dari kumpulan kongsi gelap tempatan, terutama di sekitar premis di jalan utama, hingga makin berani menimbulkan pelbagai masalah sosial di kawasan yang kini turut dikenali sebagai Ain Arabia.

    Sebelum ini kehadiran mereka sebagai pelancong diterima dengan tangan terbuka, namun kini tindakan segelintir samseng berkenaan menimbulkan rasa kurang senang dalam kalangan penduduk tempatan.

    Kegiatan menjengkelkan itu didedahkan kepada Metro Ahad oleh pemandu teksi dikenali sebagai Alim, 37, yang lebih 10 tahun memandu teksi sekitar ibu kota.

    Menurut Alim, tidak dinafikan bukan semua pak Arab yang datang ke situ berniat jahat, namun sebilangan mereka turut terbabit dengan aktiviti kurang sihat, terutama pelacuran dan dadah.

    Info Asal : HMetro

    11 comments:

    1. kata nk maju.. hidup kt tmpt maju mesti ada gengster!

      ReplyDelete
    2. biasala dunia akhir zaman.. arab jahliyah.. tapi tak semua mcm tu.. amik yg positif.. negatif rasanya tak ramai.

      ReplyDelete
    3. Pemerintah jugak yg salah... pr dh memerintah selangor penggal kedua ni. Apehal pas diam jer isu disko semua...

      ReplyDelete
      Replies
      1. Anon ni sembng cm lahanat . Ko jd pemimpin la , lg mau cte kemas. Nak harom

        -Fauzi juan

        Delete
    4. Ain Arabia? = Ain Diraba?

      ReplyDelete
    5. arab pigs......ambank founder was shot dead last year.....involve with money laundering hawala......bn govt closed one eye since year 2000.....until last election when they realised the Nigerian issue and foreigners issue had been out of control. because of their own greediness... klia is the transit point for these criminals....don't blame the opposition....bn is in charge of police and immigration not pakatan rakyat....

      ReplyDelete
      Replies
      1. Betul ker ni.. explained in details please.. more better in malay language..

        Delete
      2. ada betol gak dia ckp ni....kongsi gelap d malaya ni yg besar2 dilindungi oleh pihak bekuasa...ada 1 kes d johor melibatkan bekas IGP klu korang sedar berita lps la. budaya samseng gangster ni bkn timbul dr rakyat bawahan sbnrnya..ia dtg dr atasan.....kerajaan ke golongan bangsawan ke ahli bisnes ke mcm2 la...sampai kes tawar penampar kt org, sembelih ayam ada, menteri kata bukan ancaman..ini slh satu penrangai gangster..tp apa KDN buat? adakah puak ni asal dr ulu gua musang atau utan amazan sana? ia nya dari atasan..phm x mksd aku...ganster ini ekonomi, politik juga ekonomi...politik dan gangster dibelakangnya adalah ekonomi. nampak x?

        Delete
    6. This comment has been removed by a blog administrator.

      ReplyDelete
    7. Very nice article, totally what I needed.

      My homepage ... goji actives

      ReplyDelete
    8. Heya i'm for the first time here. I found this board and I find It truly useful &
      it helped me out much. I hope to give something back
      and help others like you helped me.

      My website ... رش مبيدات

      ReplyDelete