BAN Citizen ~ 2013 Tahun Cerdik Dan Bodoh

Damn cool dalam menempuhi tahun 2012 dan masuk 2013. Dengan konspirasi kiamat berlaku pada 2012 then semuanya hanya dongengan semata-mata. Kebodohan scientist akhirnya terserlah jua. Malaysia sebuah negara islam dan PM kita juga banyak mengeluarkan kenyataan berjuang demi islam. But, lain yang digerakkan oleh orang bawahannya. Sedangkan isteri sendiri pun tidak terjaga. So how to menjadi leader sebagai seorang islam yang hebat berdebat tentang islam. Really Sarcism.

Bulan 9 - 10 tahun depan, konfem akan banyak bayi kena buang, kena campak, kena bakar dan lebih dasyat lagi kena sula dengan konek si jantan jahanam. Pui!!.. Semuanya gara-gara menyambut tahun 2013 dengan ala-ala babi. Minum air kencing setan secara beramai-ramai dan mengadakan hubungan seks cara babi beramai-ramai. Masuk tahun 2013, jabatan agama islam mungkin perlu menambah kakitangan mereka, berikutan golongan babi akan meningkat dengan pelbagai hujah yang mengatakan hak asasi babi harus diperjuangkan.

 Lesen judi, arak dan kelab malam dikeluarkan dengan syarat2 tertentu. Bukankah itu satu tindakan bodoh. Dah tahu benda tu akan bawa bala, kenapa perlu dikeluarkan. Okey, sebab duit masyuk dalam perut untuk memberi makan pada babi-babi akan memberi keuntungan melampau jika babi-babi terus cergas bekerja. Daripada gambar yang disiarkan, korang nilaikan sendiri apakah yang perlu diikuti dan apakah yang tidak perlu diikuti.

Pernah tengok si ibu menyusu secara berjemaah di KLCC, Saksikan di blogsampah. really sarcism. Pandangan masing-masing simpan dalam kepala otak supaya tidak melakukan perkara bodoh dimasa akan datang. Majulah Madu Untuk Kecergasan Minda.

Info : Artortoise,

Post a Comment

17 Comments

  1. Bila cinta bertasbih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hak bermain hak kami

      Delete
    2. betul encik ban..9-10 bulan dari sekarang sure ade kejadian lu cakap tu..hal ni aku dah kaji dan tgk sendiri pon..

      tq bai kasi promote entri aku..

      Delete
    3. no hal (promote)...tp tu yg akan byk tjadi. dunia harini.

      Delete
  2. Bhai BANkami...

    Lu kena paham satu mender bhai... itu semua banyak yang diternak tue aderlah untuk persediaan sebagai stok pengundi akan datang... diorang jer la yang akan bantu BN.... hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha... Penternak juga yang kenyang. Babi tu akan kelaparan diberi tugasan.

      Delete
  3. mood : berfikir > nak bg susu anak kat public ker tak.

    ReplyDelete
  4. aku sokong sangat2 kalau hukum hudud dilaksanakan di Malaysia :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nanti blog ko kena BAN kat balaci umno. sbb sokong hudud..hahahaha

      Delete
    2. aku pon sokong hudud gak..tak kira la balaci umno nak ban pon..hahaha

      Delete
    3. Balaci Umno Sokong Goyang Itik.

      Delete
  5. cheras dah berhari2 tak de air ni.. eh tetiba lak :p

    ReplyDelete