BAN Latihan ~ Teknik Asuhan Kanak-Kanak Menahan Sejuk Melampaui Batas ( 16 Gambar )

Nak didik anak biarlah dari kecik. Orang tua cakap, melentur buluh biarlah dari rebungnya. Tapi kadangkala bila budak dah bangang abadi, tetap akan bangang. Keadaan persekitaran boleh mempengaruhi seseorang. Jika dulu zaman di rumah selalu tonton forum perdana hal ehwal islam, masuk U, kenal awek dan mula berjinak-jinak dengan perasaan ghairah. Bermulalah episod google cerita lucah dan video lucah.

Di korea, china dan jepun. Kanak-kanak diasuh daripada kecik untuk menahan kesejukan yang melampui batas. Ini adalah sebagai latihan memperkuatkan tubuh. rasanya ibu bapa kat malaysia konfirm akan bising dan akhbar akan amik port untuk lakukan jualan jika perkara ini berlaku di malaysia. Kanak-kanak dimalaysia banyak di asuh dengan cara manja. Bila besar semua mengharapkan subsidi kerajaan. Tapi memang kerja kerajaan mengagihkan subsidi.

Tidak heran negara lain boleh maju ke hadapan dengan minda cergas serta tubuh badan tuff. Bukan seperti kanak-kanak mcdonalds dan Kfc. Bucit kembung, perut memboyok pastu "mamaaa, laparrr lah". Tapi itulah makanan asasi kanak-kanak harini. Makanan segera ibubapa pemalas.


Info Gambar : Eng

Post a Comment

9 Comments

  1. tapi skng rmai penculik kanak2..perogol kanaka2.dh xmcm dlu lagi,

    ReplyDelete
    Replies
    1. dhtu ko jd la rela penjaga kanak2.

      Delete
  2. kanak2 d malaysia byk tpengaruh dgn dakyah freemason. duk sibuk main tom tom bak.

    ReplyDelete
  3. kanak kanak permata diasuh dengan kasih syg oleh rosmah mansur.

    ReplyDelete
  4. Salam.
    Tuan minta pautan dlm blog tuan. Sy senaraikan blog tuan dalam SENARAI BLOG SANTAI DAN HANGAT. Blog sy revolusifikiran.blogspot.com Blog santai gambar-gambar dan fakta-fakta yang menarik. Terima kasih kerjasama tuan.

    ReplyDelete
  5. wow!! aku pun tk bleh buat ni..kih kih kih

    ReplyDelete
  6. mohon najib meminta rosmah buat ala tentera kepada kanak2 permata.

    ReplyDelete
  7. perghhh... gilo siyes mati beku aku kalo kne cam nih... brrrrrrrrrr (*A*")...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko cuba test msuk dlm peti sejuk.

      Delete