BAN SmartPhone ~ SmartPhone Edisi Baru Ubuntu Bakal Mengugat Android & iOS

Disini kami mendapatkan real video yang merakam kan kewujudan OS smartphone baru iaitu ubuntu. Kami sediakan bersama video berkenaan OS tersebut. video yang dirakam secara live. Ubuntu OS secara kasar ada seiras dengan Jelly Bean yang digunakan pada galaxy note 2, tetapi terdapat function lain yang lebih incredible berbanding Jelly Bean. Mungkin android versi baru adalah seiras Ubuntu OS.

Ubuntu menjangkakan OS tersebut akan diguna pakai pada tahun 2014 dan mereka telah mencuba Ubuntu OS pada Galaxy Nexus untuk percubaan. Apa yang lebih pada Ubuntu OS, ia direka khas untuk integrate secara mudah kepada desktop Ubuntu 12.10. Ubuntu adalah OS yang paling selamat pada hari ini daripada jangkitan virus samada HIV positif ataupun negatif. For those yang nak tahu lebih details pasal ubuntu dan ingin mencuba, bolehlah melayari website ubuntu.com

Ibubapa dimasa akan datang wajib celik IT supaya dapat memantau anak mereka dengan mencipta virus untuk di adaptkan dalam smartphone mereka. Dengan cara itu, setiap msg, phonecall dan pelbagai lagi boleh kita sync untuk pengetahuan dalam pemantauan anak-anak. Jom melayan video ubuntu OS yang canggih.


Info : BS

Post a Comment

6 Comments

  1. Salam Manja dr sayang

    ReplyDelete
  2. Bhai Carlos...

    Ubuntu tu... best... laptop gua nih pon pakai Ubuntu gak... dual boot...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ak baru ingt nk amik hs bru...delay la dulu..hahaha..tapi kalau ubuntu bg donlod OS ni..bleh try install kt S2...

      Delete