BAN Dayyum ~ Ungkapan Islam Versi Nurul Nabila Huda Amy Search

Seorang islam sepatutnya memberi contoh terbaik untuk non-islam. Tetapi populariti dan kemewahan membuatkan seorang tu lupa tentang tanggungjawab sebenar. Dah banyak kali rasanya amy search bagi tau kat anak pompuan dia ni. Tapi macam tu jugaklah.

Islam membuat pelbagai rules sebab nak mengawal sifat kebabian manusia. Supaya tidak berubah berperangai lebih bangang daripada seekor beruk. Sebab tu islam meletakkan pelbagai rules. Untuk keamanan dan kesejahteraan orang lain. Takderla yang naik syahwat bila tengok bontot dan tetek tersembul. Tapi tulah, fesyen islamic sekarang pun menggunakan kain nipis. Pastu kenakan tudung.

Info : OmakKau
BAN Dayyum ~ Ungkapan Islam Versi Nurul Nabila Huda Amy Search BAN Dayyum ~ Ungkapan Islam Versi Nurul Nabila Huda Amy Search Reviewed by BANkami Blog on February 20, 2013 Rating: 5

12 comments:

  1. Inilah pejuang islam hari ni. Tak pelik islam terus menerus dibedil israel.

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan tu jer. pergaduhan syiah dan sunni pun penyebab. umat islam harini semakin hilang panduan. Harap UAI bagi nasihat kat Nabila

      Delete
  2. nak kata comel, takder la plak. dah barai pun. gersang kot.

    ReplyDelete
  3. Bapak Borek, Anak Rintik.

    ReplyDelete
  4. Hahaha! Nabila ni memang sentiasa kontroversi. Kita doakan la dea diberikan hidayah. Kita pun, kena la amek pengajaran drpd situ. Sejauh mana kita beri contoh yg baek pd non-muslim?

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. apa nk jadi dgn umat islam harini. bukan setakat rosak.punah ranah.

      Delete
  6. harap2 dia berubah la.. adehh.. sadis tul..

    ReplyDelete
  7. entah la. harap harap nabila huda ni berubah. betol betol berubah

    ReplyDelete
  8. dier ni kan pernah kena tangkap basah dulu.. so statement dier ni mg ngam ngan dier la.. main je bila2 suka..

    ReplyDelete
  9. ITULAH ZURIAT HASIL TITIK PELUH yg DIUSAHAKAN... sumber yang baik menjadikan benih yang baik...........

    ReplyDelete

Powered by Blogger.