BAN Dungu ~ Indahnya Maksiat Cinta, Bodohnya Manusia

Isteri Curang, Suami Curang, Anak Perempuan Curang, Anak lelaki Playboy, nenek pun ada yang curang dengan datuk. WTF the generation today. Semua terpengaruh dengan doktrin manusia ni berasal daripada beruk. So ramailah yang berperangai macam beruk.

Adakah situasi curang hanya dipersalahkan oleh suami sahaja, isteri sahaja atau siapa. Diri sendiri kalau dah bangang lebih daripada monyet, mesti akan buat perkara lebih keji daripada seekor babi. Tidak kira lelaki ataupun wanita. Masalah seks juga sebenarnya memberi peranan utama dalam kesetiaan selepas bertahun kahwin. Tapi berapa ramai amik kisah.

Dengan cerita lucah isteri curang yang berlambak boleh di google, banyak kes terjadi isteri curang masuk akhbar. Adakah perempuan sekarang minat membaca cerita lucah dan terpengaruh dengan teknik gaya penceritaan tersebut,

Bagaimana pula dengan situasi GAY dan LESBIAN, yang hanya berpaksikan nafsu semata-mata. Untuk dapatkan zuriat. Oh no. Tetapi kehidupan begitu diiktiraf di Las Vegas. Hopefully not in malaysia. Walaupun LBGT yang melibatkan anak menteri.


info : HM

Post a Comment

4 Comments

  1. pompuan mmg kuat seks.

    ReplyDelete
  2. Mmg kbykn sbb seks.bila dh lama kawin..biasanya seks xserancak awal pkahwinan. Suami pula sibuk dgn kerja. Isteri ghairah sorang diri.selalunya pompuan yg montok ni nafsu seks kuat.

    ReplyDelete
  3. Gara2 byk baca blog cerita seks. mcm ni la jadinya.

    ReplyDelete