BAN LBGT ~ Penyakit Cinta Semasa Berdating

Dah 2 post aku cerita pasal politik, now release pasal cinta-cintun. Sempena valentines day yang mana hari ni ada tersebar kat facebook tentang pompuan terjun dari tingkat 6 time square. Gara-gara frust cinta. Cerita selanjutnya aku tak tau, ko google jerla. Taip jer bunuh diri time square. Confirm berlambak ada. Sebab benda tu heboh.

Setiap manusia ada lahirnya perasaan kasih sayang dan cinta. Beruk juga tahu bercinta. Tetapi cinta antara babi adalah sangat liberalism. Babi tidak kisah pasangan mereka bercumbu dengan kawannya sendiri. Sebab tu manusia yang ada akal fikiran perlu membezakan antara cinta cinta @ cinta babi.

Tetapi cinta sebenarnya tidak bertahan lama jika tidak di ikatkan dengan married. Melainkan cinta porno yang tidak memerlukan married. Aku heran pada geng LBGT ni, kepala otak mereka lebih bangang daripada babi. Nafsu manusia terhad sehingga 55 - 60 tahun. Lepas dari tu, tinggal nak bersyarah pada anak cucu jer tentang jangan lakukan kesalahan yang atuk nenek dulu buat. Tapi cucu tetap buat lagi bangang daripada atuk nenek.

Aku harap takder rancangan berbahas pasal halal haram sambutan valentines. Dan artis murahan atau akhbar murahan takder buat keluar statement berforum, perlu ker tak sambut valentines. Jawapan dah terserlah utk mereka yang beragama islam.
Ko tengok ven Box kat atas tu and faham betul-betul. Kalau aku explain nantikan panjang plak. kadangkala orang taknak baca. Buat penat aku tulis jer. Ko tengok and fahami. Judge dalam kepala otak sendiri and simpan dalam hati. Do the best.

Info : HappyPlace

Post a Comment

15 Comments

  1. Cinta jarak jauh kadangkala lebih seronok.

    ReplyDelete
  2. cinta selepas kawin lagi bagus.

    ReplyDelete
  3. saya beminat dengan penulisan awak

    nak tak tulis buku untuk publisher milik saya?

    ReplyDelete
  4. SBB TU ISLAM MELARANG UMATNYA MENYAMBUT VALENTINES. TAPI ADA JER GOLONGAN YG BEBAL DUK SAMBUT.

    ReplyDelete
  5. cinta monyet dan puppy love itu benda yg sama, walopun sekor tu monyet dan sekor lg pulak puppy...

    ReplyDelete
  6. Bunuh diri times square dah hebohhh.

    ReplyDelete
  7. haha... pasal cinta... aq suka bab ni..sebab sebagai manusia biasa..jrg ada yg kata aq xtw apa itu cinta...haha,,
    zaman skg ni,,nk kata cinta itu buta atau manusia yg bta kayu.. susah nk bezakn.. tpi kalau ikut rasional aq...kenapa ada yg berlebih2an lam bercinta..pasal cinta sanggup bunuh org..bunuh diri,, ada yg terlanjur.. ada gk yg cinta bwa anak org lari.. aq amek pinpoint dier.. iman. manusia skg da byk xtw apa itu iman.. iman da nipis sesngt...sedih ngan org islam skg.. lgi satu...media terlalu tonjolkn bab2 cinta...cinta mati la konon..
    itula inila...macm haram..lau nk bcinta sekalipun jgn la sampai menyusahkn org lain.. haha..-skyzodd-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cinta sbb nafsu bg ak.semu gara2 tv memain peranan.cuba kt rmind dlu.crita hindustan.bila frust mula nk mkn racun.tmbh lg pula crita melayu skng yg xsdar diri.

      Delete
  8. kita selalu keliru antara cinta n nafsu. lahirlah LGBT, anak haram etc...

    ReplyDelete
  9. You fall in love because?
    merah nya secoeeet je.hahaha
    so yg hijau tu amenda eh? mesti based on rupe kan

    ReplyDelete
  10. singgah sini...melawat sini...selamat berkenalan

    ReplyDelete
  11. ini golongan bangsat. ehtah apa yang tak puas dengan vagina, entah apa yang kurang dengan penis. masih nak cari yang sejenis.

    ReplyDelete