BAN Rasis - DAP Menang, Kenapa Cina Di Tuduh Rasis

Pejuang islam tapi racis. Bodoh ke apa ayat kalau macam tu. Tapi itulah yang dimainkan sekarang oleh macai umporn. Dah disahkan BN memerintah malaysia, PR nak buat protest sebab selalu blackout. Apehal blackout. Aku rasa more better next PRU14, pengiraan undi dibuat secara live. Semua orang boleh tengok melalui kamera kat luar. Zaman dah maju, takkan nak pakai cara kuno lagi.

Aku heran dengan sesetengah umporno yang masih membangangkan diri mereka dengan menabur racism dikalangan rakyat malaysia. Cina undi DAP sebab rasis. Alahai, kenapa bengap sangat kepala otak. Mereka undi DAP sebab situ ada DAP jer sebagai wakil PR. PR menawarkan pendidikan percuma, PTPTN free, harga minyak turun. Ni negara demokrasi.

Takpayah la membodohkan diri duk tabur racism. Rakyat malaysia dah tak bodoh dan bebal. Cina ke, India ke, Melayu ke. Semua duk kat malaysia. Ke rasa tergugat kot PR dapat tangkap kenapa blackout. Melayu hari ini dah tak bodoh macam dulu.


BAN Rasis - DAP Menang, Kenapa Cina Di Tuduh Rasis BAN Rasis - DAP Menang, Kenapa Cina Di Tuduh Rasis Reviewed by BANkami Blog on May 06, 2013 Rating: 5

7 comments:

  1. bila agaknya papagomo ni nk mampos. tak habis buat fitnah dan sebar rasis. polis buat bengap je ke

    ReplyDelete
  2. mereka akan buat mcm 15 may. aku rasa mereka tau mereka akan jatuh bila rakyat bangkit. sebab tu mereka bangkitkn semangat racis. tapi melayu hari ni dah tak bodoh.

    ReplyDelete
  3. tak habis salahkn DAP. meleis bangang duk sebar racism, chinese yg dipersalahkn. bodoh betul

    ReplyDelete
  4. ko nie memang bodohlah tak nampak lagi ke yang dap nak tawan malaysia nie mana Pas kalah teruk dari Dap... buka lah fikiran kau nie

    ReplyDelete
    Replies
    1. siapa yg start rasis? umno kan. so, yg bodoh umno. PAS kalah teruk tapi PKR menang. please stop rasis. Bodoh. org cina pun ada islam. melayu tapi kafir buat apa. bangang!

      Delete
  5. minta PAS dan UMNO bergabung

    ReplyDelete
  6. bagi CLEAR... jika semua kerusi yg PAS vs UMNO memihak kpd PAS maknanya apa... agak2 la berapa kerusi PAS kolo semua org UMNO undi PAS... cubalah kira,.... rasanya anda tau jawapannya atas apa yg berlaku sekarang..... so untuk membuktikannya kita cuba bersama saya untuk PRU-14 nie semua undi UMNO bagi pada PAS.... soooo sekarang siapa yg x bagi pada siapa.... berfikir secara profesional lebih baik dari berkata tanpa berfikir....

    ReplyDelete

Powered by Blogger.