BAN GayaBengong- Jilat Mata Gaya Baru Menyatakan Cinta Monyet

Cinta tu buta, cinta tu pelik, cinta buat manusia jadi gila, cinta buat manusia jadi sewel, cinta buat manusia jadi comel, cinta buat manusia jadi ayu, cinta buat manusia jadi lembut kiut miut dan bermacam lagi lah. Dan itulah cinta. Yang pasti aku bukan pakar cinta.

Di jepun ada satu cara baru untuk expose cinta baru dengan menjilat putih mata. Tapi dalam satu kajian mengatakan ia boleh membawa infection conjuntive. Apa jenis infections aku tak tau, yang pasti ia memudaratkan. Harap takde remaja malaysia cuba jadi bangang meniru yang sebangang ini. This is not gwiyomi.

Info Asal : DM
BAN GayaBengong- Jilat Mata Gaya Baru Menyatakan Cinta Monyet BAN GayaBengong- Jilat Mata Gaya Baru Menyatakan Cinta Monyet Reviewed by BANkami Blog on June 15, 2013 Rating: 5

12 comments:

  1. remaja pada hari ini suka tonjol tetek. kenapa ye.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tunjuk tetek baru nampak feminin. Muehehehee...

      Delete
  2. tengok pn dh meremang geli aku rasa. jepun suka buat benda bodoh. maju sgt, mcm ni jadi.

    ReplyDelete
  3. lepas ni soh jilat taik idung pasangan pulak. baru terel. nak sangat jepun....

    ReplyDelete
  4. ini bukan takat bengong dah. Ini bahalul + bengong= bahangong...boleh ke cenggitu?heeeee

    ReplyDelete
  5. nasib baik xjilat kepala kote.

    ReplyDelete
    Replies
    1. jilat kepala takuk tak yah tggu jepun, melayu kampung pun dah lama terel. ada apa hal...

      Delete
  6. asyik nak menetet je anon ni. nanti TOK ADI marah. sorang2 tok adi gali kubur.

    ReplyDelete
  7. ishhh... memang senang dapat infection ni >_<
    takpe, dorang tak kena lagi akibatnya,, sedap ah buat..
    bile da kena infection tu sume, tetibe pulak buta ke..baru menyesal.
    ish3...manusia sekarang semakin gila

    ReplyDelete
  8. sugei kimowarui na... atama warui kamo na aitsu tachi wa...

    ReplyDelete

Powered by Blogger.