BAN Geek - Office Mobile Yang Sangat Win Untuk Pengguna Apple Product

Siapa yang menggunakan apple product, sekarang dan boleh menggunakan office work yang dibina khas oleh microsoft untuk pengguna apple. Boleh download secara percuma dalam apple store. Apa yang bagus, office mobile boleh diintegrasi dengan office 360. office 360 not free! So, its depend on you nak gunakan iwork or office mobile for your iOS.

Aku pengguna microsoft je, sebab miskin nak beli apple product. #LOL



Info Asal : Amanz

Post a Comment

4 Comments

  1. aku miskin je. mana mampu nk beli produk epal ni.

    ReplyDelete
  2. Nyata jangkaan ramai yang memerhati agak mengena apabila sumber kami memberitahu yang Redzwani Puteri telah mengambil keputusan untuk putuskan pertunangan mereka hari ini ekoran apa yang terjadi.

    BACA: Saya Bukan Perempuan Psiko, Shahz Jaszle Rancang Kahwin

    Mungkin kerana sakit hati & bengang dengan keputusan Redzwani Puteri untuk putuskan pertunangan, Shahz Jaszle telah datang ke sebuah bank di Bangsar mencari pasangan khawalnya, Farah yang menjadi ‘punca’.

    Sumber kami yang juga bekerja di bank sama dengan Farah berkata Shahz Jaszle memang benar benar melepaskan amarah beliau petang tadi dan menimbulkan kekecohan sehingga menjadi perhatian ramai.

    Kami tidak menerima butir lanjut tentang pertengkaran antara mereka tadi tetapi yang pasti pihak pengurusan bank tersebut telah meminta Farah meletak jawatan dalam masa 24 jam kerana insiden ini.

    Shahz Jaszle & Redzwani Puteri gagal kami hubungi untuk dapatkan pengesahan lanjut.

    UPDATE-1: Shahz Jaszle khabarnya turut membawa wartawan ke lokasi yang kami sebutkan di’atas untuk bersemuka dengan Farah — menurut sumber di forum Cari.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aper yang lu mengarut nih setan??

      Delete
    2. apa lagi, pi la masuk line.

      Delete