BAN Comel - Apabila Idea Lukisan Mengatasi Minda Perniagaan

Lukisan ni akan terpampang dengan lubang hidung ternganga apabila kedai ini ditutup. Sangat kreatif dan begitu menguja minda apabila lalu. Secara tak langung akan membuatkan kita untuk pergi menjenguk kedai tu apabila buka. Di malaysia rasanya tidak ada deretan kedai yang sebegini kreatif. mostly prefer untuk naikkan harga dengan alasan barangan mahal, stok takde. Hujung tahun boleh shopping gila gila pavilllion.


BAN Comel - Apabila Idea Lukisan Mengatasi Minda Perniagaan BAN Comel - Apabila Idea Lukisan Mengatasi Minda Perniagaan Reviewed by BANkami Blog on August 05, 2013 Rating: 5

4 comments:

  1. kt malaysia bleh buat ke. kan tak pasal2 kena saman. malaysia kan gila suh bayar mcm2

    ReplyDelete
  2. kalau kat jepun mesti ada. org malaysia kn ramai kreatif batik. kalau kedai batik buat macam ni. fuhhhhh

    ReplyDelete
  3. ini macam grafiti kat bangunan yg dah lingkup aje.

    ReplyDelete

Powered by Blogger.