BAN Seni - Aqueduct Veluwemeer:Jambatan Bawah Sungai

Jambatan yang menghubungkan 2 bandar antara netherland dan flevoland. Apa yang menarik tertarik hatiku sehingga menusuk kalbu adalah teknologi yang digunapakai serta sistem pemikiran alaf sains yang sangat takjub. Aku tak pasti samada kat sana berlaku atau tidak "bah merah" yang dikatakan sangat superb banjir.

Agak-agak kalau malaysia buat jambatan macam ni, akan runtuh tak, tak pun kos akan mencecah sampai dijadikan isu modal politik tak.

Kapal dan Kereta boleh gather gather. Awesome!


BAN Seni - Aqueduct Veluwemeer:Jambatan Bawah Sungai BAN Seni - Aqueduct Veluwemeer:Jambatan Bawah Sungai Reviewed by BANkami Blog on August 18, 2013 Rating: 5

8 comments:

  1. wow. ini sgt hebat. adakah ia tempat persembunyian boboiboy?

    ReplyDelete
  2. dalam hati ada taman

    ReplyDelete
  3. hebatnya teknologi mereka. admin apesal slowpoke je update bankami

    ReplyDelete
  4. wow..jimat duit tak payah buat jambatan


    My recent post : Coolkan Blog Dengan CoolBlog

    ReplyDelete
    Replies
    1. woi, ko ingat nk buat tu 20 sen ringgit rosmah ke.

      Delete
  5. Itu bayangan terusan suez.. Kapal besar 5 bintang tak bleh lalu di situ.. Nanti runtuh terusan itunya pun.. Hadoii..

    ReplyDelete
  6. nampak macam kapal2 kecik je yg boleh lalu situ..

    ReplyDelete
  7. kapai selam nak selam kot mane

    ReplyDelete

Powered by Blogger.