BAN Alone - Disisihkan Atau Menyisihkan Diri. Mental Manusia Ni

Selamanya keseorangan. Pepatah yang sungguh dangkal dan banyak digunapakai oleh mereka yang frust. Yang kekurangan zink dalam tubuh badan. Cepat berputus asa dan mahu hidup dalam keadaan sunyi sepi ibarat gua dalam laut. Dalam hidup ni mana bleh buat benda semua sorang-sorang, even ko bos besar sekali pun. Tanpa anak buah yang komited, kerja akan jadi tahi anjing tahi kucing.

So, in watever condition yang menyelubungi perasaan sunyi sepi dalam hati korang, mesti ada perkara disebalik minda senggama yang perlu ko fahami. Asyik ketawa terbahak-bahak nantikan akan buat kita lupa tempat berdiri, so bila alone akan mengingatkan kita mati dalam kubur pun sorang.


Post a Comment

9 Comments

  1. kalau awek takde. kira alone tak?

    ReplyDelete
  2. hahaha...walaupon aku forever alone, tp kejadian seperti ini tidak pernah menimpa diriku

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. ....masih ak perlukan pertolongan org lain gak.... nak tanam ko.... xkan mati2 auto matik ko tanam diri :)

      Delete
  4. 1. Pertamanya, cium bahagian luar payudaranya. Pastikan bibir anda telah lembap waktu melakukannya.

    2. Cium payudaranya sambil perlahan mengarahkan bibir sehampir mungkin ke puting. Hembuskan nafas anda tepat di atas puting, agar dia dapat merasakan kehangatan nafas anda.

    3. Gunakan hujung lidah untuk mengusap sekeliling areolanya. Berikan perhatian yang sama antara payudara kanan dan kiri.

    4. Geletik putingnya menggunakan hujung lidah anda. Pastikan dia menikmati permainan lidah anda. Jika dia berbunyi atau klimaks tiba-tiba, ini bermaksud dia menyukai ciuman anda.

    5. Ketika anda merasakan putingnya semakin tegang, arahkan dan tusukkan hujung lidah anda ke putingnya, sambil menggerakkan hujung lidah ke atas dan ke bawah putingnya. kemudian, perlahan-perlahan masukkan putingnya ke dalam mulut anda. Hisap sambil memainkannya dengan hujung lidah anda.

    6. Ramas payudara sambil bermain dengan kedua-dua puting. Jangan lupakan untuk menstimulasi bahagian bawah dan di antara dua payudaranya.

    7. Biarkan putingnya basah, ketika anda berpindah ke payudara lain. Sambil anda menghisap puting, lakukan cubitan kecil sambil meraba payudaranya.

    8. Sentiasa dengarkan setiap desahannya atau pergerakkan tubuhnya. Jika dia semakin menikmatinya, maka anda dibolehkan memuaskannya bila-bila masa sahaja.

    9. Elakkan kebiasaan mencium payudara yang sama.

    ReplyDelete
  5. Sebenarnya blogger ini nak sampaikan bahawa beliau forever alone.

    ReplyDelete