BAN JualAyam - Harga Ayam Terengganu RM 330 ! Gila Ahhh!

Saper rasa duit lebih, meh beli ayam kat terengganu. Ada jual kat mudah.my. Ko kontek la ownernya. Aku syak ni ayam laga. Aku pernah dengar orang sembang pasal ayam laga, dia punya taksub memang tahap cipan. Kawan aku sound cakap dari ko duk buat aniaya binatang, baik bet lawan benda lain. Bola ke, badminton ke. Ada juga berpeluh. Dari duk taksub pada binatang. Kesian kat binatang.

Mat Said, Mohon siasat peningkatan harga ayam terengganu yang melampau. #LOL

Info Asal : Mudah.My
BAN JualAyam - Harga Ayam Terengganu RM 330 ! Gila Ahhh! BAN JualAyam - Harga Ayam Terengganu RM 330 ! Gila Ahhh! Reviewed by BANkami Blog on September 19, 2013 Rating: 5

13 comments:

  1. kesian kt binatang. tak pasal2 jadi bahan manusia

    ReplyDelete
  2. besut dulu jatuh kt terengganu sebab ayam la. org terengganu minat main sabung ayam ke?

    ReplyDelete
  3. mat said bz. duk main facebook

    ReplyDelete
  4. nama pun bisnes...
    bukan semua ayam harga mcm tu, nt kalau aku nk jual keta sorong antik belakang rmh aku tuh
    aku buka harga 50k je...ada yg nk halang aku ke??
    sukahati akulah woi...kalau nk main kebun jgn beli brg aku!
    pergi beli dgn tauke lain...
    sohai-sohai...lu panggil olang tngkap gua ka??
    apa mslh lu?? sibuk kacau bisnes org..
    akai adaaaa??? puih!

    ReplyDelete
    Replies
    1. yg ko butthurt tu apehal

      Delete
  5. kira okay la ni daripada jual jin~ hahahaha~ benda, kalau ada peminat dia memang boleh sampai juta2 walaupun kita nampak benda tu macam biasa je~
    ayam, pendapat aku ni ayam sabung, ada skill taji-menaji bukan macam ayam biasa~
    maka, terpulanglah pada penjual yang lebih arif akan harganya~

    tapi, artikel ni nampak sangat kot sarcasm nya, ada jugak orang nak ambik serius~ ~_~""""""""

    ReplyDelete
  6. kucing pun mahal jugak sampai ribu2 takde plak bising..

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

Powered by Blogger.