BAN Kesihatan - Ubat Gigi Dan Apa Ko Perlu Tahu

Ubat gigi apa yg korang guna sekarang. Mesti ramai yg gunakan colgate sebab terpengaruh dgn iklan. Tak pun sensodyne sbb merasakan ia lebih farmasi kesihatan. Or halagel kerna terpengaruh dgn iklan boikot barangan zionis israel. Maybe ada yang menggunakan ubat gigi xylin keluaran cosway yang dikatakan tanpa parabin, sarrchin dan pelbagai lagi binatang kimia merbahaya kesihatan.

Ke ada yang guna kayu sugi je, yang pastinya lebih islamik rule dalam penjagaan gigi gusi. Apa pun, kindly take care about ubat gigi dan bahan yg terkandung dlmnya.


Post a Comment

14 Comments

  1. baru tahu. selama ni main pakai je

    ReplyDelete
    Replies
    1. gunalah ubat gigi halagel. tanpa was was

      Delete
  2. sebelum nie tak pernah ambil tahu pun..

    ReplyDelete
  3. ini semua dakyah yahudi ni.

    ReplyDelete
  4. aku dulu pernah eksiden jatuh moto, gusi aku patah dan kena jahit, gigi depan kena buat rawatan akar... aku guna colgate utk berus gigi slow2 sepanjang tempoh pemulihan, dan aku mendapati colgate sangat bagus dalam mempercepatkan proses pemulihan gigi dan gusi aku, so, sampai sekarang aku pakai colgate total protection ^^

    ReplyDelete
  5. Gunakanlah Fresh & White, tanpa was-was, Kata Puan Nana jes dari sentul

    ReplyDelete
  6. fakta diatas adalah tidak benar..telah tersebar di dalam yahoo islamic group sebelum
    ini dan telah dinafikan oleh yang lebih arif..harapmaklum

    ReplyDelete
  7. kami menjual ubat gigi suci dan menyediakan khidmat godok gigi ke rumah rumah setiap 3 kali sehari, senang, mudah dan praktikal..sila lawati laman web kami di www.batupleirbrehemalip@perkasam.my.

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete