BAN PetPet - Binatang Peliharaan Paling Pemenang Tahun 2013

Impikan seekor binatang peliharaan yang lain dari jiran sebelah. Tambah lagi dgn dunia malaysia yang semakin berpesat membangun pertubuhan curi-curi malaysia. Jika dulu, pintu jamban zink tidak dicuri, tapi tidak sekarang. Pintu jamban perlu dibuat dgn plastik, ini berikutan kenaikan harga barang mentah yang melambung.

So, untuk menjaga rumah dengan selamat, aku syorkan korang pelihara lah sekor binatang yang ganas. Harap2 permit untuk jadikan gajah binatang ternakan dalam rumah diluluskan. Konfirm team tok gajah ramai yang buat elephant pet house. Sebagai penguat jati diri ultras tok gajah.


BAN PetPet - Binatang Peliharaan Paling Pemenang Tahun 2013 BAN PetPet - Binatang Peliharaan Paling Pemenang Tahun 2013 Reviewed by BANkami Blog on October 23, 2013 Rating: 5

7 comments:

  1. mcm mna dia bleh buat menatang ni jd jinak.

    ReplyDelete
  2. ara mencuci kemaluan dengan betul

    Sememangnya, kita mencuci dengan bersih tapi bersih bukan bermakna cara kita tu betul. Penting untuk kita pastikan diri kita bersih terutamanya di bahagian sulit. Selain untuk menjaga kesihatan ia juga penting untuk memastikan amal ibadat kita seharian di terima.

    Kenapa penting untuk kita bersihkan kemaluan kita dengan betul?

    kaum lelaki:
    Selepas membuang air kecil, disunatkan berdehem dua atau tiga kali supaya air kencing betul betul sudah habis keluar. Lepas itu urutlah kemaluan dari pangkal ke hujung beberapa kali sehingga tiada lagi air kencing yang berada dalam saluran. Kemudian basuhlah dengan air sebersihnya.

    kaum wanita pula:
    Apabila membasuh kemaluannya, pastikan dicucikan bahagian dalam dengan menjolok sedikit dengan jari dan dipusing-pusingkan semasa dilalukan air bersih. Bukan dengan hanya menyimbahkan air semata-mata. Jika dengan melalukan air sahaja ia tidak membersihkan bahagian dalam kemaluan wanita yang berbibir-bibir itu.

    Betul atau tidak cara kita selama ini ? Kalau yang tak betul tu jom sama sama betulkan supaya diri kita bersih dengan cara yang betul.

    ReplyDelete

Powered by Blogger.