BAN Rogol - Festival Rogol : Assam Rape Festival India

Aku baru jer tau pasal festival rogol merogol ni. Atas alasan nak halau hantu. Yang dikatakan diadakan secara beramai-ramai oleh penduduk Doomdooma di india. Maybe tu kepercayaan dia, tapi kalau kita pikir logik akal, ada ke nak buang setan dgn rogol anak gadis. Sepatutnya bagi la education secukupnya.

Harap takde perayaan ni menular ke negara lain or hak asasi manusia taik menggunakan alasan dangkal macam ni untuk menghalalkan cara.

Madhuban Ahluwalia yang mengetuai perayaan tahunan berkata kepada pemberita mengapa acara ini adalah amat penting. "Ini adalah satu tradisi lama di Assam sejak beribu-ribu tahun," katanya
"Kami rogol syaitan jahat daripada gadis-gadis, jika tidak mereka akan menipu kita dan kita akan dipaksa untuk membunuh mereka. Oleh itu adalah perlu untuk semua orang. "

Tiap-tiap gadis berusia 7-16 yang belum berkahwin mempunyai peluang untuk melarikan diri atau membiarkan diri dirogol.

Pesta Assam bermula pada 43 SM apabila Baalkrishan Tamil Nadu merogol semua orang di kampungnya di Doomdooma. Baalkrishan Tamil Nadu diingati setiap tahun pada majlis ini, sebenarnya trofi yang diberikan kepada lelaki yang paling kerap merogol dipanggil "Mr Baalkrishan ".

Info Asal : Guardian
BAN Rogol - Festival Rogol : Assam Rape Festival India BAN Rogol - Festival Rogol : Assam Rape Festival India Reviewed by BANkami Blog on November 20, 2013 Rating: 5

12 comments:

  1. "Kami rogol syaitan jahat daripada gadis-gadis, jika tidak mereka akan menipu kita dan kita akan dipaksa untuk membunuh mereka. Oleh itu adalah perlu untuk semua orang. "

    bangang ke ape?

    ReplyDelete
  2. brader.. cek dulu berita ni
    ni berita satire la
    jgn serious sangat hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. berita tu guardian yg keluarkan. guardian ni yahudi.

      Delete
  3. Bodo la penulis blog ni. nak buat artikel mcm ni kalau ye pun baca la sumber dia tu sampai habis. nnt org salah faham. bengong. ke mu tak faham bahasa org putih??

    ReplyDelete
  4. assam rape patut tukar pada aPPam Rape festival baru betul!

    ReplyDelete
  5. My brother recommended I might like this website. He was entirely right.
    This post actually made my day. You can not imagine just
    how much time I had spent for this info! Thanks!

    Look at my web page: free castle clash hack

    ReplyDelete
  6. Heya! I just ѡanted to ask if you ever have any trouble ѡith hackers?
    Μy last blog (wordpress) աas hacked ɑnd I еnded up losing months of hard work due
    to nno bacƙ սp. Do yߋu Һave ɑny methods to prevent hackers?


    Feel free tօ surf tօ my wweb site ... profile Ьy gottex - opticienallvision.com,

    ReplyDelete

Powered by Blogger.