BAN Sosial - Malaysia Destinasi Pelancongan Seks?

Lama gila aku xupdate blog. semua gara2 TM buat taik. Takde internet + kesibukan tahap menteri perang palestin israel. Now ada sedikit ruang utk aku merapu dlm bankami.

Dayyum or butthurt kalau ko seorang menteri and tiba2 ada cerita tentang negara ko tak habis2 pasal seks. Tak dinafikan mana2 negara dlm dunia ni ada terbabit dgn aktiviti seks ni. Nafsu manusia vs tekanan hidup dibandar maju.

Apakah tindakan kerajaan and tindakan penduduk setempat tu sendiri. Mengharapkn jakim semata2 mmg takkan selesai isu seks ni.
“Kami dijanjikan pendapatan lebih lumayan di Malaysia kerana ejen beritahu lelaki di negara ini lebih pemurah dan penyayang,” kata salah seorang pelacur warga Vietnam dikenali sebagai Binh, 24, yang berkhidmat sebagai pekerja seks di sebuah pusat spa di bandaraya ini.

Dia yang berasal dari daerah Phu My Hung turut berharap ada pelanggan dalam kalangan lelaki tempatan sudi mengahwininya seperti mana berlaku pada rakannya yang dihantar bekerja di Korea Selatan atau Taiwan. 

Menurutnya, aktiviti pelacuran di Vietnam menghadapi persaingan sengit dan kebanyakan rakan-rakannya ‘dieksport’ ke China, Korea Selatan, Taiwan dan Malaysia oleh sindiket. 

“Ada yang benar-benar sukarela menjadi pelacur dan ada yang ditipu sindiket yang berselindung di sebalik agensi mencari jodoh atau agensi menyediakan pekerjaan di luar negara.

“Saya sendiri bersama rakan-rakan dibawa masuk ke Malaysia awal tahun ini dengan menggunakan pasport sebagai pelancong.

Info Asal : HMetro

Post a Comment

7 Comments

  1. patutla senyap je bankami 2 3 hari.

    ReplyDelete
  2. seks dan malaysia. harini berpisah tiada.

    ReplyDelete
  3. kenapa mereka tak pergi indonesia. kenapa malaysia. kenapa tak ke thailand.

    ReplyDelete
    Replies
    1. indon matawang kecik. thailand banyak bom. malaysia tembak2 je

      Delete
    2. indon awek cun.. tapi duit xmasyukkk...

      Delete
  4. =.= "hu My Hung turut berharap ada pelanggan dalam kalangan lelaki tempatan sudi mengahwininya". ... gtu 1 dlm sejuta tu.......

    ReplyDelete