BAN LBGT - Berjubah Tapi Lesbian. Oh Tuhan!

Semua kerana nafsu bro.. Bila nafsu menguasai tahap menggila. Semua benda dia sapu. Sebab tu adanya agama untuk mengawal nafsu manusia...Patut dijadikan contoh untuk ibubapa kat luar sana.. Kena selalu bagi nasihat kat anak pompuan or laki... Tambah lagi dgn dunia canggih harini. Ko google jer, semua keluar. Thats why anak2 hari ni lebih cekap, lebih bijak dari yang sepatutnya. Muka nampak nerd jer..

Didikan agama diberi keluarganya jauh melebihi kebanyakan individu lain, namun itu rupa-rupanya belum cukup untuk menghalang seorang wanita daripada tewas dengan godaan nafsu.

Lebih mengaibkan, wanita berusia 25 tahun yang mahu dikenali sebagai Hani itu terjebak dan terperangkap dengan aktiviti seksual sejenis. 

Di sebalik penampilannya yang berjubah dan bertudung litup, pasti tiada yang menyangka sudah 10 tahun dia terbabit dengan aktiviti menjijikkan itu. 



Hani berkata, bukan dia tidak berusaha untuk meninggalkan amalan songsang itu, namun sering kali tewas di pertengahan jalan dan kini dia sekali lagi mencuba dengan mendapatkan khidmat kaunselor profesional.

“Saya malu dengan Allah dan tidak sanggup menerima azab-Nya di akhirat kelak. Doakanlah semoga usaha saya kali ini berjaya,” katanya ketika ditemui di sebuah pusat kaunseling di sini, semalam.

Info Asal : HMetro
BAN LBGT - Berjubah Tapi Lesbian. Oh Tuhan! BAN LBGT - Berjubah Tapi Lesbian. Oh Tuhan! Reviewed by BANkami Blog on January 10, 2014 Rating: 5

7 comments:

  1. bila lebihkan dunia dari akhirat

    ReplyDelete
  2. hijabster oh hijabster.. ganaas betul ko yea

    ReplyDelete
  3. mudah2an usahanya berhasil, amin!!!!!

    ReplyDelete
  4. Ini mmg gila.. oh dunia dh nak kiamat.. huhu

    ReplyDelete
  5. aku dah tengok gambar dia masa tengah interview dgn wartawan. kalau betullah tu gambar dia, aku berani katakan dia masih tidak menutup aurat. nak bangga apa dengan berpurdah. menutup aurat bukannya mesti dengan berpurdah. sebabnya gambar dia masa tu memakai baju lengan pendek.wanita mesti menutup seluruh tubuhnya melainkan muka dan tapak tangan serta bentuk tubuhnya. nak tutup dengan apa pun, bergantunglah pada kepandaian dan akal yang diberikan Allah Taala. kau nak serkup dengan baldi pun takde masalah asalkan aurat tak nampak. kalau kau tutup seluruh tubuh hingga nampak mata je dua butir, tapi ketat gila nak mampus nak buat apa. memanglah menutup. tapi bikanlah bermakna menutup aurat. itu namanya menutup tubuh. Wallahu a"lam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mane gambarny.try ko paste link

      Delete
  6. tak payah nak berjubahlah kalau hati busuk tutup semua konon tapi hancur buat malu orang muslim je bodoh macam babi

    ReplyDelete

Powered by Blogger.