BAN Sadis - Motorsikal (Ducati) Mat Sweden Terbakar Di Dabong Kelantan

Modenas Jaguh winnn.. Tak pernah lagi dengar jaguh terbakar.. Sebab tak ramai pun orang pakai. So, modenas win dalam belantara tak pernah jalan jauh.. #LOL.. Kebakaran ni berlaku kat dabong di kelantan. Kat kawasan pedalaman di kelantan.. Tempat ni mmg susah tahap cipan nak cari tempat baiki motor. Spare part pun ko kena mintak monyet pergi tolong belikan.. #LOL.. Mengikut penyelia dabong, motor ducati milik orang sweden ni terbakar. Sebab maybe kepanasan..



Info Asal : Penyelia Dabong

Post a Comment

8 Comments

  1. ducati pun terbakar ker.. hadoiii

    ReplyDelete
  2. Timbalan Presiden PKR Azmin Ali berkata, penduduk Kajang patut bersyukur kerana Datuk Seri Anwar Ibrahim, seorang yang disifatkannya pemimpin bertaraf dunia, bertanding dalam pilihan raya kecil itu.

    Katanya, semua pihak sedia maklum tentang kepimpinan Anwar bukan sahaja di Malaysia tetapi juga negara-negara Islam seperti di Timur Tengah serta negara-negara membangun.

    "Dia (Anwar) bukan hanya diperlukan di Malaysia sahaja tetapi dia pemimpin dunia.

    "Negara Islam di Timur Tengah sana pun memerlukan Anwar.

    "Jadi orang Kajang harus bersyukur pemimpin dunia turun ke sini berjuang.

    ReplyDelete
  3. Ramai yang menghubungi saya untuk bertanyakan pandangan tentang isu DUN Kajang yang dikosongkan oleh wakil rakyatnya. Saya tidak tahu menahu tentang strategi atau isu yang berlaku sehingga membawa kepada pengosongan tersebut. Justeru, saya perlu menunggu penjelasan dari pihak PKR sendiri yang tentunya mempunyai sebab-sebab tertentu sehingga langkah ini terpaksa dilakukan. Dalam hal ini, sikap PAS tentunya lebih wajar diputuskan oleh Tuan Guru Presiden PAS selaku kuasa eksekutif di dalam parti berdasarkan pertimbangan-pertimbangan semasa.

    Bagaimanapun, saya muak dengan akhbar-akhbar pro UMNO yang memainkan isu kononnya langkah mengosongkan kerusi itu ialah langkah memanipulasi demokrasi. Barangkali UMNO lupa, langkah mereka di Perak pada tahun 2009 itulah langkah yang benar-benar jijik iaitu membelakangkan terus demokrasi dan merampas kerajaan melalui pintu belakang. UMNO jangan berlagak baik sedangkan dosa-dosa mereka di Perak masih segar dalam ingatan.

    Saya suka mencabar UMNO dan Barisan Nasional, jika mereka berpandangan pengosongan kerusi di DUN Kajang itu satu pembaziran dan penghinaan terhadap proses demokrasi, jangan sekali-kali mereka meletakkan calon di dalam pilihanraya kecil itu nanti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. org pikir mslh nk selamatkn mamat tu.. motor dia terbakar.. bukan asyik politik jer... puii

      Delete
  4. Apo nak buek bang, dah nasib badan. Ado insurance ke tidak tu ?

    ReplyDelete
  5. mesti ada kebocoran minyak kat mana-mana tu, motor rx-z aku pun pernah terbakar, ini semua "human Error" punya kes!

    ReplyDelete
  6. BRO... DAH BUAT LINK BANKAMI KAT ISUPANAZ.. THANX BRO

    ReplyDelete